باخت تیم بسکتبال ذوب آهن در لیگ برتر

تیم بسکتبال آذر شهر با بازی خوبی که مقابل ذوب آهن انجام داد توانست پیروز این بازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز -دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه- تیم ذوب آهن در چهارچوب لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم توفارقان آذرشهر بود که این رقابت با نتیجه ۷۷ بر ۷۴ به سود تیم توفارقان آذرشهر به پایان رسید.

کوارتر اول:

در پنج دقیقه ابتدای کوارتر اول تیم ذوب آهن قوی ظاهر شد و توانست اختلاف خود را با تیم آذرشهر زیاد بکند اما پس از وقت استراحتی که سیامک ویسی گرفت تیم آذر شهر توانست اختلاف خود را کم کند. تیم ذوب آهن با بازی خوبی که در این کوارتر به نمایش گذاشت توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ پیروز به کوارتر اول پایان دهد.

کوارتر دوم: 

در اوایل این کوارتر هر دو تیم امتیاز هایی را کسب کردند و دوش به دوش یکدیگر امتیاز کسب می‌کردند، در سه دقیقه پایانی این کوارتر تیم آذرشهر یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و توانست از ذوب آهن پیشی بگیرد، در پایان کوارتر دوم تیم ها با نتیجه ۳۶ بر ۳۶ به رختکن رفتند.

کوارتر سوم: 

در کوارتر سوم تیم ذوب آهن بهتر ظاهر شد و توانست بازی ضعیف خود را در کوارتر دوم جبران کند، بازی در ۵ دقیقه پایانی حساس و نفس گیر شد و هر دوتیم امتیاز های خوبی را کسب کردند اما تیم ذوب آهن توانست در ثانیه های آخر  امتیاز های بیشتری کسب کند و با نتیجه ۵۷ بر ۵۵ این کوارتر را به پایان رساند.

کوارتر چهارم:

در این کوارتر هر دوتیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و امتیاز کسب می‌کردند، در کوارتر چهارم بازی برابر و درگیرانه بود و هر دو تیم برای کسب امتیاز بالا تر می‌جنگیدند، اما تیم آذر شهر در ثانیع های اخر این کوارتر توانست با نتیجه ۷۷ بر ۷۴ پیروز این بازی بشود.

حواشی بازی: 

تیم آذر شهر عکس دسته جمعی خود را با بنر  “آذربایجان تسلیت” گرفت.

قبل از شروع بازی برای تسلیت به از دست رفتگان زلزله در ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام شد.

حدود ۱۰۰ نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

کد خبر 396442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.