افزایش بودجه ساخت خطوط قطارشهری اصفهان

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر افزایش بودجه ساخت خطوط قطارشهری اصفهان، گفت: سازمان قطارشهری اصفهان تلاش بسیاری در حوزه اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان صورت داده و باید از این موضوع تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا، امیراحمد زندآور در بازدید اعضای کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان از ایستگاه عمان سامانی خط دو قطار شهری اصفهان، اظهارکرد: کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر همراه سازمان قطارشهری در حوزه‌های مختلف بوده و اراده شورای شهر بر این است که مترو در این دوره به سرانجامی برسد.

وی با بیان اینکه مترو در اولویت برنامه‌های شهری اصفهان قرار دارد و شهردار اصفهان نیز در این زمینه تلاش بسیاری صورت داده است، افزود: قطعا هرجا نیاز باشد، شورا و کمیسیون حمل و نقل به منظور حمایت از آن، ورود خواهد کرد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: آزادسازی‌های مربوط به ایستگاه‌ها بسیار مهم است و با توجه به ورود مناطق، باید در این خصوص، سازمان قطارشهری بر اساس برنامه زمان‌بندی اقدام کند.

وی با بیان اینکه اوراق مشارکت و بودجه نیز موضوع مهمی در ساخت خط دوم قطارشهری است، گفت: با توجه به هزینه‌های قابل توجه، باید در سال آینده پیش‌بینی بهتری به منظور افزایش بودجه ساخت خطوط قطارشهری اصفهان داشته باشیم

زندآور تصریح کرد: بدون شک‌در این خصوص‌کمیسیون حمل و نقل ورود جدی خواهد داشت و حمایت جدی از آن صورت خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون حمل و نقل در تلاش هستند که از نزدیک همت و تلاش‌های سازمان قطارشهری اصفهان را مد نظر قرار دهند و این موضوع اهمیت قابل توجهی دارد؛ البته گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص بایدبه شورای شهر ارائه شود تا حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: قطارشهری زیر زمین فعالیت‌های جدی صورت می‌دهد و اطلاع‌رسانی در این خصوص بسیار اندک است و باید در این خصوص اقدامات جدی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مردم باید فعالیت‌های سازمان قطارشهری اصفهان را بیش از گذشته رصد کنند و بیش از آن که باید، در این خصوص اقدامات جدی عملیاتی کنند، گفت: تلاش سازمان قطارشهری اصفهان باید بیش از گذشته به گوش مردم برسد و در این زمینه اقدامات مهمی انجام شود.

کد خبر 396439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.