شهرداری کرج سالانه ۸۰ میلیارد تومان برای ایمنی شهر هزینه می‌کند

شهردار کرج گفت: شهرداری کرج سالانه ۸۰ میلیارد تومان برای ایمنی شهر هزینه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی‌زاده عصر امروز -دوشنبه ۲۰ آبان ماه- در آیین افتتاح همزمان سه ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری کرج که ابتدای پل بیلقان برگزار شد، یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها را افزایش ایمنی شهر اعلام کرد و افزود: شهرداری مکلف به ایجاد شهری ایمن برای شهروندان است تا زندگی شهروندان از مخاطرات در امان باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در مسابقات مختلف کشوری رتبه‌های نخستی را کسب کرده است، تصریح کرد: این موضوع نشان از توجه شهرداری کرج به سازمان آتش‌نشانی است.

کمالی‌زاده با بیان اینکه آتش‌نشانان شهرداری کرج در حوادث مختلف از جمله بارش شدید اخیر باران حضور یافته و خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: آتش‌نشانان شهرداری کرج در باران سیل‌آسای خیر در بیش از ۳۰ عملیات شرکت کردند.

شهردار کرج با بیان اینکه ۱۰ دستگاه خودرو به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه می‌شود، اضافه کرد: در صدد هستیم قراردادی ۳۰ میلیارد تومانی برای تهیه لوازم آتش‌نشانی شهرداری کرج از جمله خودرو، البسه، دستکش آتش‌نشانی و ... اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج سالانه ۸۰ میلیارد تومان برای ایمنی شهر هزینه می‌کند، ادامه داد: برای ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی بیشتری در کرج تلاش می‌کنیم تا شاهد ارتقای سطح کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی باشیم.

کمالی‌زاده افزود: از آتش‌نشانان کرجی این قشر زحمتکش تقدیر می‌کنم و امید دارم بتوانیم پروژه‌های بیشتری از این دست داشته باشیم.

شهردار کرج با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح همزمان سه ایستگاه آتش‌نشانی در کرج بودیم، اظهار کرد: این ایستگاه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 396437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.