سرگیجه در ذوب آهن/ خیال تان راحت

ششصد و بیست و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و شصت و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "مصدومیت مرا عقب انداخت اما خیال تان راحت " تیتر یک روزنامه "صدای سپاهان" است که به صحبت های محمد رضا حسینی پرداخته است . بازیکن سپاهان در گفتگویی درباره مصدومیتی میگوید که گریبان وی را گرفت و او برای مدتی نتوانست برای تیمش به میدان رود. حسینی از این دوران گفته که برای وی سخت و تلخ بوده و به نوعی اون را از دوران اوج و آمادگی عقب انداخته است اما او با اراده محکم و عزمی جزم خطاب به هواداران تیمش میگوید از این بابت نگران نباشند  چرا که اون مصمم است تا جبران کند و بیشتر بدرخشد.

" روی پنالتی ها حسابی کار کنید" عنوان دیگری از این روزنامه است که به از دست رفتن پنالتی های سپاهان در این فصل می پردازد. سپاهانی ها در این فصل در چند بازی نتوانستند از ضربات پنالتی بدست آمده استفاده کنند و بازیکنان این تیم قدر این موقعیت های طلایی ندانسته تا به تنهایی در این موضوع  در صدر جدول هدر دادن پنالتی ها در این فصل قرار گیرند .

 بازگشت مصدومان و خیال راحت کادر فنی، دو دیدار تدارکاتی برای پسران طلایی و سپاهان و پارس جریمه شدند دیگر عناوین این رسانه طلایی دلان است.

" سرگیجه در ذوب آهن" عنوان اصلی روزنامه "سبز سبزم" به شمار می رود. این تیتر اشاره به حواشی و اتفاقات عجیب حول نیمکت ذوب آهنی ها دارد و اختصاص به خبر غیر رسمی اخراج منصوریان در بامداد یکشنبه و تکذیب مبهم آن در صبح دوشنبه دارد.

" همه در انتظار موضع یزدی زاده " عنوانی دیگریست  که خبر از انتظار اهالی فوتبال اصفهان و هواداران ذوب آهن درباره آینده نیمکت ذوب آهن میدهد. وضعیت قرمزی که به شدت نگران کننده است و خروج از بحران کنونی را بسته به موضع گیری یزدی زاده مدیر عامل کارخانه ذوب آهن میداند که با هم قسمتی از آن را میخوانیم :

ظاهرا قرار است نشستی بین منصوریان و یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن در کارخانه برگزار شود و طرفین  صحبت ها و درخواست های خود را مطرح کنند. یزدی زاده در صدد بهبود تیم و به دنبال اتمام حجت با سرمربی خود است. هر چه هست باید منتظر این جلسه سرنوشت ساز که امروز یا فردا برگزار می‌شود باشیم و ببینیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت. ابقای مشروط علیرضا منصوریان یا تغییر کادر فنی.

" هر تصمیمی میگیرید زودتر شرایط را بهتر کنید " عنوانی است که از دغدغه ها و نگرانی های رجب زاده کاپیتان با سابقه ذوب آهنی ها برای وضعیت این روزهای سبزپوشان حکایت دارد.
 
"داش‌ علی هر چه زودتر خودش را احیا کند " عنوان پایانی این رسانه سبزدلان اصفهان است.

کد خبر 396434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.