افتتاح سه ایستگاه آتش‌نشانی در کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با افتتاح سه مرکز آتش‌نشانی جدید شمار این مراکز در این کلانشهر به ۲۹ مرکز رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد یساولی عصر امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح سه ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری کرج که به صورت همزمان انجام شد با بیان اینکه با افتتاح این سه ایستگاه ظرفیت ایستگاه های آتش نشانی شهرداری کرج از ۲۶ ایستگاه به ۲۹ ایستگاه رسیده است، اظهار کرد: با افتتاح ایستگاه "بیلقان" زمان رسیدن به حوادث کوتاه‌تر از سه دقیقه می‌شود.

وی در ادامه از ساماندهی ۴۸ نیروی شرکتی به عنوان اپراتور در ایستگاه های آتش‌نشانی خبرداد و تصریح کرد: در کنار این فعالیت به این نیروها آموزش‌های ایمنی داده می‌شود تا در عملیات‌ها نیز فعالیت داشته باشند. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه تجهیزات و امکانات این سازمان تا رسیدن استانداردها فاصله‌ زیادی ندارد، ابراز امیدواری کرد: پایان این دوره شورای اسلامی شهر کرج به استانداردهای لازم در حوزه آتش‌نشانی دست پیدا می‌کنیم.

یساولی با اشاره به افتتاح سه ایستگاه آتش‌نشانی در این کلانشهر، خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال احداث و برای بهره‌برداری آماده شده است.

کد خبر 396428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.