حضور بیش از ۱۰ تیم آماده در سوپر لیگ والیبال

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به بودجه ای که در اختیارمان قرار داده شده سعی کردیم بازیکن هایی را جذب کنیم که بتوانند فشردگی مسابقات را تحمل کنند.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه تیم والیبال سایپا یکی از تیم های خوب سوپر لیگ والیبال است، اظهار کرد: توانستیم بعد از باختی که در مقابل تیم گنبد داشتیم بواسطه یک عزم جدی در کل مجموعه  بازی خیلی خوبی رو در مقابل سایپا مدعی ارائه دهیم. تیم والیبال سایپا در عین حالی که از کادر فنی خیلی خوبی بهره می‌برد داره، بازیکنان مطرحی را به خدمت گرفته است. شکست دادن سایپا باعث افتخار بود و خوشحالی این پیروزی را به باشگاه سپاهان، هواداران فهیم و بازیکنان ارزنده تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان تقدیم می کنم.

وی با ابراز تاسف بابت بوجود آمدن حواشی دیدار سپاهان و سایپا که در ست سوم افزایش یافت، گفت: ناظر و داور مسابقه به خوبی حواشی دیدار سپاهان و سایپا را مدیریت کردند. با سرویس های خوب توانستیم معادلات تاکتیکی سایپا مخصوصا در خط حمله را به هم بریزیم. با سرویس های خوب دریافت ها  در زمین سایپا مشکل کردیم. خوب دفاع کردیم و اسپکرهای سایپا را از کار انداختیم؛ در نهایت زمانی که بازی به ست چهارم کشیده شد با استفاده از فرصت ها اختلاف ایجاد کردیم که زمینه ساز پیروزی ما در این دیدار بود.

هنوز برای ارزیابی زود است

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه حداقل ۱۰ تیم آمده در سوپر لیگ والیبال حضور دارند، گفت: شرایط لیگ برتر امسال با توجه به حضور تیم های قدرتمند و تقسیم بازیکنان در تیم های مختلف به سمتی پیش می‌رود که فارغ از بحث میزبانی تمام تیم ها قدرت شکست دادن همدیگر را دارند. حداقل ۱۰ تیم آماده در سوپر لیگ والیبال داریم و هنوز برای ارزیابی تیم ها زود است، از طرفی فشار بروی تیم ها و بازیکنان وجود دارد که البته جای شکایتی ندارد چون من فکر می‌کنم تمام تیم ها با این شرایط موافقت کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که تیم سپاهان داشت و از دسته یک به سوپر لیگ صعود کرده بود و از طرفی شاید محدودیت هایی برای جذب بازیکن داشت، با توجه به بودجه ای که در اختیارمان قرار داده شده  سعی کردیم بازیکن هایی را جذب کنیم که بتوانند فشردگی مسابقات را تحمل کنند.

کد خبر 396417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.