حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها

مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: حمایت از خبرگزاری‌های فعال در حوزه اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ساری است.

به گزارش ایمنا، حسین مرتضوی با بیان اینکه ارتقای سواد رسانه‌ای شهروندان و اصحاب رسانه از سوی مدیر روابط عمومی شهرداری ساری در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: خبرنگاران فعال در خبرگزاری‌ها که در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند به عنوان بخش مهمی از جامعه رسانه‌ای می‌توانند با بررسی موضوعات مختلف در حوزه شهری در پیشبرد اهداف شهرداری و ارتقای سطح خدمات نقش مهمی ایفا کنند.

وی ادامه داد: شهرداری برای هم‌افزایی با شهروندان نیازمند همکاری رسانه‌های تاثیرگذار است تا ضمن اطلاع‌رسانی روند خدمات شهرداری به شهروندان، موضوعات مهم مربوط به این حوزه را احصاء کرده و با نگاه هوشمندانه آن را تحلیل  و بررسی کنند و اگر نقد را همراه با ارایه راهکار مطرح کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: تلاش برای برگزاری سلسله نشست‌های مستمر با رسانه‌های محلی و سراسری با هدف نزدیکی بیشتر بین مدیران شهری و شهروندان و تولید محتوا و ارائه راهکار در کنار دریافت نقد منصفانه از سوی شهرداری دنبال می‌شود.

مرتضوی با اشاره به نقش رسانه‌ها در افزایش دانش و آگاهی شهروندان، اظهار کرد: رسانه‌ پل ارتباطی مدیران شهری و شهروندان است و زمینه آگاهی مدیران شهری از نظرات مردمی و را فراهم می‌کند.

وی گفت: رایزنی‌هایی جهت برگزاری نشست‌های ارتقاء سواد رسانه در دستور کار قرار گرفته است. همچنین جشنواره‌های تخصصی ویژه خبرنگاران با هدف نشان دادن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های شهرداری ساری در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم با برگزاری نشست های متعدد با رسانه های محلی و سراسری فاصله بین مدیران شهری با اصحاب رسانه کم شود، افزود: خبرنگاران با تولید محتوا وارائه راهکار درکنار نقد منصفانه در جهت پیشبرد اهداف شهرداری ساری یاری رسان باشند.

مدیر روابط عمومی شهرداری ساری با بیان اینکه حمایت از خبرگزاری‌های فعال در حوزه اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ساری است، یادآور شد: نشست هم‌اندیشی با دیگر رسانه‌ها اعم از جراید و سایت‌ها و عکاسان خبری در فواصل مختلف در خانه خبرنگاران ساری برگزار می‌شود.

کد خبر 396404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.