تا پایان امسال پل آفتاب طلوع می‌کند

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پل آفتاب در تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی خبر داد و گفت: احداث پل آفتاب برگ زرینی در کارنامه شهرداری اصفهان است.

علی شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خوشبختانه جمعه گذشته، مسئولان حوزه عمران شهرداری اصفهان توانستند سه روز زودتر از وعده شهردار اصفهان (کمتر از ده ماه)، تقاطع غیرهمسطح آفتاب را به پایان برسانند که با آسفالت و تمام ‌شدن ادامه خیابان فرزانگان، این پل تا قبل از پایان سال برای تردد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پل آفتاب مجهز به حدود چهار هزار و ۹۰۰ مترمربع بتن ‌ریزی است، تصریح کرد: اتمام تقاطع غیرهمسطح آفتاب در کمتر از یک سال با صرف اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان به عنوان یکی از پل‌های رینگ چهارم در مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان، موفقیت مثبتی در حوزه عمران شهرداری اصفهان است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهانبا اشاره به سایر پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه، تصریح کرد: دو ورزشگاه «رستم» واقع در محله ارزنان و «سهراب» واقع در محله عمان‌سامانی، مطابق با استانداردهای روز دنیا در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شمسی ادامه داد: ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و ۷۵۰ متر شامل سالن توپ و تور است که با هزینه اجرایی هفت میلیارد تومان و هزینه آزادسازی سه میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سالن رزمی ورزشگاه سهراب به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است که هزینه اجرایی آن پنج میلیارد تومان و هزینه آزادسازی آن نیز دو میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ادامه خیابان فرزانگان به طول پنج کیلومتر و یک کیلومتر از رینگ چهارم همزمان تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: در تلاش هستیم خیابانی به طول دو کیلومتر به عرض ۳۶ در انتهای محله‌های سودان و عمان سامانی را به مرحله کلنگ‌زنی برسانیم و در سال ۹۹ اقدامات اجرایی این خیابان بزرگ را انجام داده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شمسی اظهار کرد: با تلاش نیروهای تلاشگر سازمان قطار شهری اصفهان چهار ایستگاه خط دو مترو در این منطقه  در حال احداث است که در توسعه منطقه  بسیار اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 396402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.