احداث مسیر ویژه خط ۳ BRT مشهد/بررسی وضعیت ایمنی بازار امام رضا(ع)

در این بسته خبری از افزایش ایستگاه‌های ورزشی پایتخت تا اتمام مرحله دیوارچینی پارک بانوان شهر پرند و پویش دوشنبه‌های ورزشی کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ایجاد ۸۲ شتاب نگار برای مقابله با زلزله

پیروز حناچی، شهردار تهران با بیان اینکه میزان خسارات زلزله در نقاط مختلف کشور بر اساس آنالیز رکوردی ۱۴ ایستگاه شتاب نگار برآورد شده است، گفت: علاوه بر آن چهار ایستگاه شتاب نگار برای پایش امواج ورودی به شهر تهران راه‌اندازی شده است که این تعداد به ۲۲ ایستگاه افزایش می‌یابد.

آغاز اجرای مسیر ویژه خط ۳ بی آرتی مشهد

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی مسیر ویژه خط سه بی‌آرتی اتوبوس حد فاصل میدان استقلال تا میدان توحید آغاز شد.

افزایش ایستگاه‌های ورزشی پایتخت

مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری با اشاره به اینکه حدود ٤٠٠ مجموعه ورزشی در تهران احداث شده است، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی ایستگاه‌های ورزشی را توسعه می‌دهیم.

اتمام مرحله دیوارچینی پارک بانوان شهر پرند

روح الله حسنی، سرپرست شهرداری پرند از اتمام عملیات دیوارچینی پارک بانوان شهر پرند با تلاش و نظارت کارشناسان اداره عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری پرند خبر داد.

بررسی مشکلات و تنگناهای مناطق پنجگانه شهرداری رشت

با ارایه گزارش مدیران پنج منطقه شهرداری رشت در زمینه درآمدها و هزینه ها، مشکلات و تنگناهای آن‌ها در یکصد و چهارمین نشست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جا به‌جایی بیش از ۷۳۳ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج

امیر جمشید نژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۷۳۳ هزار و ۷۲۷ نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شدند.

مرمت و تملک بناهای تاریخی پایتخت در دستور کار شهرداری

نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری تملک، مرمت و بهره‌برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی و هویت فرهنگی در پایتخت در دوره جدید مدیریت شهری برگزار شد و تداوم جلسات سیاستگذاری تملک در دستور کار قرار گرفت.

عرضه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری شیراز

محمدهادی هاشم پور، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز معاملات ثانویه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری شیراز در بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

وضعیت ایمنی بازار امام رضا(ع) زیر ذره‌بین

محسن همیانی، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس با هدف بررسی وضعیت ایمنی بازار امام رضا (ع)، از این محل بازدید کرد.

پویش دوشنبه‌های ورزشی کرج آغاز شد

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد : پویش دوشنبه‌های ورزشی برای تشویق شهروندان به ورزش و ارتقای سلامت آنان در این کلانشهر آغاز شد.

کد خبر 396401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.