سامانه بارشی شنبه وارد اصفهان می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی جوی آرام و پایدار تا پایان هفته جاری، گفت: هفته آینده با ورود امواج ناپایدار از سمت غرب به استان، احتمال بارندگی در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست.

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیش‌بینی جوی آرام و پایدار تا پایان هفته برای استان اصفهان، اظهار کرد: شرایط برای غبار آلودگی طی این مدت در مناطق مرکزی و صنعتی به ‌ویژه کلانشهر اصفهان مهیا است.

وی افزود: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان اصفهان نیز به صورت صاف تا کمی ابری خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: هفته آینده با ورود امواج ناپایدار از سمت غرب به استان، احتمال بارندگی در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست .  

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: کاشان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 396389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.