جشنواره تئاتر کار خود را آغاز کرد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره تئاتر اصفهان از امروز کار خود را آغاز کرده است، و امروز چهار اجرا را پیش رو داریم و از فردا هر روز شاهد سه اجرا خواهیم بود و اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه برگزار می شود.

محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشکلاتی که در فروش بلیط های جشنواره تئاتر اصفهان به وجود آمد، گفت: زمانیکه سایت را برای فروش رایگان بلیط باز کردیم افرادی به تعداد زیادی بلیط رزرو کردند به همین دلیل بحث رایگان را لغو کردیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: علاوه برآن تنها ۳۰درصد از ظرفیت سالن ها برای رزرو بلیط اختصاص داده شده است و بقیه ظرفیت در اختیار خود هنرمندان قرار داده شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه سهم جزئی برای فروش بلیط قرار دادیم باید فروش را محدود می کردیم علاوه بر آن با این کار کمکی نیز به گروه های تئاتری می شود چرا که مقداری از هزینه فروش بلیط ها به گروه های تئاتر اختصاص داده می شود.

جعفری با بیان اینکه جشنواره تئاتر اصفهان از امروز کار خود را آغاز کرده است، گفت: امروز چهار اجرا را پیش رو داریم و از فردا هر روز شاهد سه اجرا خواهیم بود و اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه دو سالن مجموعه فرشچیان و سالن ما در این روزها میزبان جشنواره خواهند بود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت شهرداری و موسسه توسعه کمک به اداره فرهنگ و ارشاد و مجموعه فرشچیان برگزار شده است.

گفتنی است که ندا هنگامی، شهرام زرگر و جهانشیر یاراحمدی جشنواره تئاتر اصفهان را داوری می‌کنند.

کد خبر 396388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.