پیشرفت ۸۰ درصدی احداث خیابان مصلی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با تکمیل آسفالت خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده، میزان پیشرفت احداث این خیابان ۸۰ درصد شده است.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده، ۲۲۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد و به منظور روان‌سازی ترافیک این نقطه از شهر در دستور کار قرار گرفته است و برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری در این منطقه را توزیع عادلانه امکانات در بین تمام محله‌های منطقه دانست و افزود: تلاش شده است با مشارکت مردم در محله‌های کمتر برخوردار منطقه ۱۰ شهرداری توسعه و رویدادهای خوبی رقم بزنیم و کیفیت زندگی شهروندان را افزایش دهیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در بخش‌ پروژه‌های عمرانی شهرداری شده، ۲۶ پروژه در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه‌روزی پرسنل، اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف منطقه فعال است، ادامه داد: حلقه حفاظتی رینگ چهارم یا تقاطع غیرهمسطح آفتاب، یکی از پروژه‌های شاخص است که بخشی از آن در این منطقه واقع شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهرداری منطقه ۱۰ تاکنون تعهدات لازم را در ارتباط با پروژه حلقه حفاظتی رینگ چهارم عملیاتی کرده است.

شهبازی در ارتباط با پروژه عمرانی دیگری که در این منطقه در حال اجرا است، اضافه کرد: خـط دوم قـطـار شهری "ایستگاه شاهد" یکی دیگر از پروژه‌های مهمی ‌است که در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 396387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.