۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
من گزینه ام؟ چه خوب!

سیصد و سی و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "من هم گزینه‌ام ؟ چه خوب!" عنوان اصلی این رسانه است ، در مطلب مربوط به این عنوان، رجب زاده کاپیتان سابق گاندو هم از شنیدن حضور نامش در بین گزینه های سرمربیگری ذوب آهن در رسانه ها ابراز خوشحالی کرده و معتقد است که خاک ذوب آهن را خورده است. رجب زاده می گوید از رسانه ها این خبر را شنیده است و هنوز صحبتی با وی در این باره نشده است اما هر وقت در هر شرایطی که از وی درخواست شود لحظه ای درنگ نکرده و با کمال میل و افتخار سالن هدایت سبزپوشان دیدار نصف جهان را قبول میکند .

"حسینی درخواست ساخت مجسمه سرمربی را داد "  عنوان دیگری از این رسانه فوتبال اصفهام است.محمد رضا حسینی که در این فصل به جمع سپاهانی ها اضافه شده است از این بابت خوشحال است و میگوید در ابتدا میدانست که این انتخاب به صلاح آینده ورزشی وی است و به تیمی اضافه میشود که برای قهرمانی بسته خواهد شد . محمد رضا حسینی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر فحاشی ها به سرمربی سپاهان میگوید که قلعه نویی مربی بسیار بزرگی است و اگر قلعه نویی در کشور دیگری حضور داشت و چنین رزومه ای داشت مسئولان آن شهر یا کشور مجسمه از او برای تجلیل از خدمات و فعالیت های وی می ساختند!

"اصلاحات را از خودت شروع کن " عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که در آن نویسنده مطلب به نقد علی رضا منصوریان پرداخته. وی معتقد است که منصوریان سرمایه و استعدادی است که تا به این جا هدر رفته است و دلیل آن را نگرش و سبک کنونی علی رضا منصوریان میداند نویسنده مطلب مثال جالبی درباره نقش  بدنساز در تیم های منصوریان زده است. وی اعتقاد دارد که بدنساز ها در تیم منصوریان نقشی جز مجری افکار و نگرش وی را ندارند و به نوعی این موضوع دقیقا نقطه ای است که منصوریان را در هر تیمی که از ابتدا خود مسئول بدنسازی تیمش بوده  به بن بست کشانده است .در این مطلب انتقادی نویسنده از علیمنصور میخواهد برای موفقیت انتقادها را پذیرفته و با تغییر نگرشش جان دوباره به افکار و پازل هایش در تیم های تحت هدایت خود دهد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 396384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.