ثبت بیش از هفت هزار پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از هفت هزار و ۱۵۰ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.

ملیحه ولیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان از هشت قبل با هدف دریافت نظرات وانتقادهای مردمی در خصوص عملکرد شهرداری کاشان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مستقیم شهروندان در زمینه گزارش رویدادها منجر به ثبت بیش از ۱۳ هزار پیام در سال ۹۷ شد، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از هفت هزار و ۱۵۰ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است که ۵۵ درصد از این تعداد شامل سه هزار و ۹۶۰ پیام حائز اهمیت و بررسی کارشناسی بوده است.

وی ادامه داد: آسفالت و لکه‌گیری، سدمعبر، ساخت و سازهای غیر مجاز، سگ‌های ولگرد، انباشت زباله و توجه به فضای سبز شهری مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان کاشانی بوده است که از طریق این سامانه اعلام شده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان با بیان اینکه ۴۵ درصد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان توسط مردان و غالبا با موضوعات عمرانی و آسفالت معابر و ترافیک است و ۵۵ درصد دیگر نیز  توسط خانم‌ها و بیشتر در ارتباط با نظافت و جمع‌آوری زباله از سطح شهر بوده است.

ولیان با بیان اینکه ۳۵ درصد از پیام‌های شهروندان در حال پیگیری است، اظهار کرد: ۶۵۲ پیام مردمی هم با موضوعات غیر مرتبط با وظایف شهرداری و تایید نشده بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس‌های دریافتی از ساکنان منطقه دو شهری کاشان بوده است، تاکید کرد: گزارش تخلفات ساخت و ساز پس از دریافت، در معاونت شهرسازی بررسی و پرونده جهت احراز تخلف و تهیه گزارش و صدور رای  به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می‌شود.

کد خبر 396378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.