تعامل با انبوه‌سازان برای توسعه شهری ساری

شهردار ساری با تاکید بر ضرورت حذف بروکراسی زائد اداری، گفت: شهرداری ساری با رعایت ضوابط قانونی آمادگی لازم برای رفع مشکلات پیش روی انبوه‌سازان را دارد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اشاره به مشکلات انبوه‌سازان و تاکید بر ضرورت تعامل با فعالان این صنعت، اظهار کرد: با برقراری تعامل دوسویه میان انجمن انبوه‌سازان و شهرداری می‌توانیم گامی مطلوب در جهت رسیدن به توسعه شهری برداریم.

وی با تاکید بر ضرورت حذف بروکراسی زائد اداری، خاطرنشان کرد: شهرداری ساری با رعایت ضوابط قانونی آمادگی لازم برای رفع مشکلات پیش روی انبوه‌سازان را دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه ساختن شهری آباد، مهم‌ترین رسالت مدیران شهری است، تصریح کرد: با بکارگیری نیروهای جوان و مستعد و استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی، مسیر توسعه ساری شتاب بیشتری گرفته و رفاه و رضایت شهروندان در اولویت قرار گرفته است.

رجبی با اشاره به اهمیت توسعه و نگهداری فضای سبز، تاکید کرد: فضای سبز شهری تاثیر بسزایی در ارتقای نشاط  شهروندان دارد و شهرداری تلاش می‌کند برای این منظور از همه توان داخلی و همکاری بخش خصوصی استفاده کند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر ساری، اظهار کرد: این شهر در مرکز استان واقع شده و تلاش کارکنان شهرداری برای ارایه خدمات در ان به منزله تلاش برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کهن و غنی همه شهروندان است.

شهردار ساری اظهار کرد: زیبایی شهر با تراکم یکنواخت و فضای سبز سالم و شاداب از مهم‌ترین مواردی است که نقش موثری در زیبایی بصری شهر دارد به همین دلیل به انبوه‌سازان توصیه می‌شود رعایت اصول شهرسازی و حفظ و توسعه فضای سبز را در اولویت قرار دهند.

رجبی با تاکید بر ضرورت جانمایی پله‌های اضطراری برای ساختمان بالای شش طبقه، گفت: ساختمان‌های بلندمرتبه در صورت قرار گرفتن در موقعیت خطر نیاز به نردبان بلند آتش‌نشانی دارد، اما تعبیه کپسول آتش‌نشانی در ساختمان‌ها می‌تواند تا حدودی از خطرات احتمالی ناشی از آتش‌سوزی جلوگیری کند.

کد خبر 396376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.