رضا امینی هفته آینده در جلسه علنی شورای شهر اصفهان معرفی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه آینده علنی شورای شهر اصفهان رضا امینی به عنوان عضو جدید پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی می‌شود.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت عضو سیزدهم شورای شهر با توجه به صدور حکم قضایی برای مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان اظهار کرد: حکم بدوی وی به مدت دو سال زندان، انفصال از فعالیت‌های سیاسی، انفصال از عضویت شورای شهر و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی بود که در حکم نهایی با توجه به برداشته شدن اتهام اقدام علیه امنیت ملی، دو ساال زندان از حکم این عضو شورای شهر برداشته شد.

وی افزود: اما حکم دادگاه مبنی بر انفصال آقای مقدری از عضویت در شورای شهر همچنان پابرجاست و از این رو وی امکان حضور در شورای شهر را در این بازه زمانی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بنا بر اخبار رسیده در جلسه آینده علنی شورای شهر اصفهان رضا امینی به عنوان عضو جدید  پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی می‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که همان اندازه که ما از حق و حقوق آقای مقدری مواظبت می‌کنیم از حقوق آقای امینی نیز مواظبت خواهیم کرد.

کد خبر 396368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.