برگزاری مسابقات "اصفهان جونیور" از ۲۸ آبان ماه

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان گفت: امیدوارم در این دوره از مسابقات بین المللی "اصفهان جونیور" با توجه به امتیاز میزبانی استان اصفهان اسکواش بازان استان خوش بدرخشند.

هدا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش در شهر اصفهان، اظهار کرد: مسابقات بین المللی اسکواش جوانان اصفهان از ۲۸ آبان ماه لغایت ۱ آذر به مناسبت روز نکوداشت اصفهان در مجموعه های شهید نصر خیابان بزرگمهر و مجموعه سیتی سنتر در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی کمتر از ۹ تا کمتر از ۱۹ سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال با استقبال خوبی نسبت به اولین دوره ای از مسابقات که در سال ۹۶ برگزار کردیم روبرو هستیم، ادامه داد: نزدیک به ۲۵۰ نفر شرکت کننده داخلی برای حضور در مسابقات ثبت نام کرده اند. کشور اردن با اعزام تیمی متشکل از  چهار بازیکن به علاوه یک مربی و یک سرپرست در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. در حال رایزنی هستیم تا چند کشور دیگر تا زمان برگزاری مسابقات به جمع شرکت کنندگان اضافه شوند. دو داور از کشور کویت  این دیدارها را در کنار داوران خوب ایرانی قضاوت خواهند کرد.

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان با اشاره به افزایش جایزه در این دوره رقابت ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ادوار مختلف اسکواش بازان اصفهانی مدال های خوبی را در بخش پسران و در بخش دختران کسب کردند، انتظار مدال آوری از ورزشکاران اصفهانی بالا است.

وی ادامه داد: امیدوارم در این دوره از مسابقات با توجه به امتیاز میزبانی استان اصفهان، اسکواش بازان استان خوش بدرخشند. جایزه این دوره از رقابت‌ها با افزایش هزار دلار نسبت به دوره قبلی، ۳ هزار دلار است که می‌تواند به عنوان یک عامل مهم باعث افزایش انگیزه در ورزشکاران شود.

کد خبر 396367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.