عراق با من/ به جوانی آسیایی‌ها رحم کنید

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت که روزهایی خوبی را در روسیه سپری می‌کند نوید یک بازی جذاب و عملکرد خوب خود در مقابل عراق را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شروع کار تیم ملی با آمدن ویلموتس به ایران، پیروزی تیم ملی جوانان مقابل امارات و تمرین بازیکنان استقلال بعد از دو روز اعتصاب مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- دوشنبه ۲۰ آبان - بود.

"خبرورزشی" با عنوان "عراق با من" از آمادگی سردار آزمون برای دیدار با عراق و درخشش او در تیم زنیت نوشت، مهاجمی که اگر روند بازی‌های باشگاهی خود را در لباس تیم ملی هم ادامه دهد عراق شانسی برای کلین شیت یا شکست ایران نخواهد داشت.

"گل" که طی این چند روز با عناوین جنجالی خود هواداران پرسپولیس را عصبانی کرده بود امروز با عنوان "۲۰۰ هزاردلار گرفته" از مبلغ دریافتی سرمربی استقلال رونمایی کرد، این روزنامه از سمت مدیریت استقلال اعتصاب استراماچونی به همراه تیم را به توجه به مبلغ دریافتی وی غیرمنطقی و بی دلیل دانست، البته که این اعتصاب‌ها دیروز و با توجه به فرمان کاپیتان استقلال به بازیکنان به پایان رسید.

"به جوانی آسیایی‌ها رحم کنید" عنوان اول "هدف" در خصوص پیروزی تیم ملی جوانان مقابل امارات است، پیروزی شاگردان پورموسوی را به طور مستقیم به مرحله نهایی قهرمانی جوانان آسیا هدایت کرد، نکته جالب این تیم ملی جوانان کلین شیت در هر سه بازی و نتایج خوبی بود که نوید روزهایی خوب برای آینده تیم ملی می‌دهد.

یکی از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی صبح امروز عنوان "ابرار ورزشی" بود، "ویلموتس آمد" عنوانی که خبر از پرداختی وزارت ورزش به سرمربی فعلی تیم ملی می‌دهد اما ابهام مهم در این پرداختی مدت کم فعالیت مرد بلژیکی است کسی که اگر این رفتارهای نادرست را ادامه دهد نیمکت تیم اول آسیا را از دست خواهد داد.

"ویلموتس مگر چند وقت است آمده که درخواست فسخ می‌کند" عنوان "ایران ورزشی" از اظهارات کفاشیان است کسی که خود کی‌روش را آورد و حالا سر بزنگاه از سرمربی بلژیکی تیم ملی انتقاد می‌کند اتفاقی که نشان از فاصله‌ای عمیق بین مدیران گذشته و فعلی فدراسیون فوتبال می‌دهد.

"دلیل سکوت انصاری فرد چیست" عنوان "پیروزی" در خصوص عدم پاسخگویی مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب جونیور است، مهاجمی که هیچکس پاسخگوی عملکرد آن نیست و سرمربی پرسپولیس نیز او را گزینه نهم خود خواند تا فشار بیش از همه روی مدیریت باشد.

کد خبر 396357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.