کارت دو بازیکن خارجیمان صادر نشده است

سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه در کوارتر چهارم نتوانستیم بازی خوبی مقابل مهرام به نمایش بگذاریم و در نهایت متحمل شکست سنگین در مقابل مهرام شدیم.

تقی گلستانه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار نخست مقابل مهرام تهران تمام تلاششان را بکار بستند، اظهار کرد:  بازیکنان تیم بستکبال ذوب آهن در سه کوارتر نخست بازی در مقابل مهرام بازی خوبی را به نمایش گذاشتند . متاسفانه در کوارتر چهارم نتوانستیم بازی خوبی مقابل مهرام به نمایش بگذاریم و در نهایت متحمل  شکست سنگین  در مقابل مهرام شدیم.

وی ادامه داد: در دیدار دوم مقابل مس کرمان شروع خوبی داشتیم و طی دو کوارتر نخست را خیلی خوب بازی کردیم در کوارتر سوم مس کرمان توانست بر بازی سوار شود تقریبا بازی برابر بود؛ در نهایت کوارتر چهارم  بازی را ما گرفتیم و توانستیم با ۱۸ اختلاف در مقابل مس کرمان پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شدند و در حال تمرین هستند ولی هنوز بین ۱۲ بازیکن اصلی  قرار نگرفتنه اند، تصریح کرد: مشکل بدهی لورن وودز بازیکن آمریکایی اسبق تیم بسکتبال ذوب آهن رفع شده  است. تلاش خود را برای صدور کارت بازی دو بازیکن خارجی جدیدی که به جمع تیم اضافه شده اند انجام خواهیم داد، اما با توجه به اینکه کارت بازیشان تا این لحظه صادر نشده است در بازی امروز حاضر نیستند؛ امیدوارم به دیدار مقابل پتروشیمی برسند.

وی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال ذوب آهن در گذشته یک بازی دوستانه با تیم آذرشهر برگزار کرد، گفت: در آن دیدار توفارقان آذرشهر را شکست دادیم. آنها به تازگی دو بازیکن خارجی به جمع بازیکنانش اضافه کرده اند که بیشترین  پوئن تیم آذر شهر را در مسابقات قبلی این دو بازیکن به دست آوردند. برای دیدار امروز بازیکن محروم و مصدوم نداریم، امیدوارم امروز یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایمنا، برنامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال مردان به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۰ آبانماه

ساعت ۱۶

نفت آبادان - شهرداری قزوین

ذوب‌آهن اصفهان - توفارقان آذرشهر

نیروی زمینی تهران - شهرداری بندرعباس

آویژه صنعت مشهد - شهرداری گرگان

شیمیدر قم - مس کرمان

رعد پدافند هوایی - پتروشیمی بندرامام

ساعت ۱۸

اکسون تهران - مهرام تهران

بیشتر بخوانید: 

کد خبر 396356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.