رانندگان تاکسی کرمانشاه شناسنامه‌دار می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدور کارت شهری هوشمند برای رانندگان تاکسی، گفت: داشتن این کارت به منزله پروانه فعالیت و کارنامه تاکسیرانی است.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در این باره اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه، کارت شهری هوشمند که به منزله پروانه کار با تمام مشخصات راننده و خودرو است، در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این کارت در راستای خواسته‌های تاکسیرانان صادر شده و برای آن‌ها به منزله داشتن پروانه فعالیت و کارنامه تاکسیرانی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مزایای این کارت، تصریح کرد: حذف دفترچه‌های کاغذی با حجم بالا، امکان استفاده به عنوان کارت بانکی، ثبت کد qr روی هر کارت که حاوی اطلاعات راننده و خودرو است، از جمله مزایای این کار می‌توان شمرد.

سلیمانی اضافه کرد: نداشتن امکان دستکاری، مخدوش کردن و از بین بردن اطلاعات روی کارت، طول عمر بالای کارت‌های هوشمند در مقایسه با دفترچه‌های کاغذی، داشتن ابعاد کوچکتر نسبت به دفترچه که نگهداری آن را برای راننده آسان‌تر می‌کند، استفاده از نوار مگنت در کارت‌ها در صورت نیاز به درج اطلاعات در آن و رمزگذاری کارت‌ها از دیگر مزایای استفاده از این کارت به شمار می‌رود.

کد خبر 396353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.