هفته وحدت، فرصتی برای نمایش اتحاد جهان اسلام

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری در پیام اینستاگرامی به مناسبت آغاز هفته وحدت، نوشتند: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نشان دادن یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به‌ عنوان دین رحمت و صلح و دوستی و آرامش به جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرامی شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت آغاز هفته وحدت چنین است:

بسمه‌تعالی

      ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد* دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت* به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت، شفقت، صلح و عدالت بهره‌مند ساخت. هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نشان دادن یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به‌ عنوان دین رحمت و صلح و دوستی و آرامش به جهان است. در هفته وحدت، میثاق‌ها تحکیم و  پیمان‌ها استوار می‌شود، چراکه رسول خدا(ص) فرمودند: "الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذابٌ" وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است.

اینجانبان فرارسیدن میلاد خجسته رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری، پیام آور صلح و انسان دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، میلاد رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان، بویژه شهروندان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امید است از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم، توفیق داشته باشیم. از خداوند متعال روزگاری مشحون از عزت و عظمت و موفقیت را برای همه شهروندان گرانفقدر ساروی مسئلت می‌نماییم.

علیجان شمشیربند، رییس شورای اسلامی و عباس رجبی، شهردار شهر ساری

کد خبر 396343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.