یونسی: برخی بداخلاقی‌ها انسجام ملی را هدف قرار داده‌است

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: برخی بداخلاقی‌هایی که در فضای سیاسی جامعه مشاهده می‌شود، انسجام ملی را هدف قرارداده و دامن‌زدن به این گونه رفتارها، اعتماد عمومی جامعه را به خادمان ملت کاهش می‌دهد.

یه گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور که شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی مجتمع دانش‌آموزی کوثر شهرستان اشکذر و شورای اداری این شهرستان شرکت کرده بود، اظهار داشت: امروز شاهد بداخلاقی، نامهربانی، خشونت‌طلبی و اختلاف‌افکنی‌هایی هستیم که امنیت ملی و انسجام اجتماعی جامعه را مخدوش می‌کند.

وی یکی از ویژگی‌های ممتاز رسول اکرم صلی الله علیه و اله را مهربانی، نرمخویی و رعایت اخلاق عنوان کرد و افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که وحدت و انسجام جامعه حفظ شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری اشکذر از حضور پرشور و مردم استان یزد در استقبال از منتخب مردم ایران، قدردانی کرد.

یونسی در بدو ورود به شهرستان اشکذر با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرد.

شرکت در نشست شورای اداری اشکذر و دیدار با نخبگان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری از دیگر برنامه‌های دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در این شهرستان بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 396340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.