نفس هیئت انجمن‌های ورزشی به کمیته‌هایش بسته است

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: توسعه جشنواره زاینده رود با رویکرد زیست محیطی در یک سطح وسیع‌تر از برنامه هایی است که در آینده آن را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا غزنوی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت انجمن هایی ورزشی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تنوع رشته ها در هیئت انجمن های ورزشی باعث وجود آمدن انگیزه مضاعف شده است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هیئت به دست آورده ایم  انگیزه ای که به واسطه تنوع رشته ها در کمیته های مختلف به وجود آمده است؛ توانسته ایم با ایجاد یک برنامه مدون در قالب هم افزایی، هر رشته ای را کمک حال رشته دیگری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تنوع رشته ها در هیئت انجمن های ورزشی یک فرصت بسیار بزرگ است، ادامه داد: تنوع رشته ها در هیئت انجمن ورزشی خود به توسعه رشته ها کمک می‌کند علی‌رغم اینکه بعضی افراد اعتقاد دارند رشته های زیادی زیر مجموعه هستند و فعالیت هیئت در یک رشته به خصوص باشد به نظر می‌رسد که اگر ده ها رشته دیگر نیز به هیئت انجمن های ورزشی اضافه شود به نفع هیئت انجمن های ورزشی است چراکه با افزایش رشته های انجمن های ورزشی در رسیدن به اهداف موفق تر خواهیم بود.

وقتی هیئت را تحویل گرفتم در رتبه ۴۹ قرار داشت

رئیس هیئت انجمن های ورزشی با بیان اینکه قرار گرفتن افراد با انگیزه، سالم و با اخلاق را در راس کمیته ها و مسئولیت های هیئت یکی از اقدامات موثر بر پیشبرد اهداف هیئت بوده است، تصریح کرد: زمانی که هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان را تحویل گرفتم در رتبه ۴۹ قرار داشت، اما با تلاش شبانه روزی در هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان توانستیم به رتبه اول برسیم.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت های هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان بسیار تاثیر یافته از مشارکت بیش از اندازه کمیته ها بوده است، خاطرنشان کرد: به هر حال نفس این هیئت به کمیته های خود بسته است؛ لذا هر اندازه بتوانیم کمیته ها را با برنامه ریزی های مدون و برگزاری جشنواره ها تقویت کنیم به اهدافمان نزدیکتر شده ایم.

غزنوی ادامه داد: توسعه جشنواره زاینده رود با رویکرد زیست محیطی در یک سطح وسیع‌تر از برنامه هایی است که در آینده آن را اجرا خواهیم کرد، جشنواره زاینده رود انگیزه و بستری است تا کمیته ها بتوانند خودشان را نشان دهند یک سال برنامه ریزی می شود که ما بتوانیم برای کمیته ها برنامه توسعه داشته باشیم.

وی با ابراز تاسف نسبت به اینکه فضای هوایی شهر اصفهان برای پرواز پاراگلایدرها بیش از اندازه امنیتی شده است، گفت: متاسفانه فرودگاه میزانی را برای حد پرواز نکردن قرار داده که این موضوع در استان های دیگر بدین صورت نیست، در رابطه با پرواز پاراگلایدرها با استاندار صحبت کرده ایم و امیدواریم شرایطی فراهم شود که حداقل در جشنواره ها و به صورت مدیریت شده بتوانیم از این پروازها استفاده کنیم.

پرواز پاراگلایدارها در شهر اصفهان یک ظرفیت بالقوه است

رئیس هیئت انجمن های ورزشی با ابراز امیدواری برای بهبود وضعیت محدودیت های هوایی در شهر اصفهان، گفت: تا می توانیم  از هواپیماهای دو نفره و جایروکوپتر و هم به اصطلاح پاراگلایدر و پاراموتورها استفاده کنیم، تقریبا بیش از هزار خلبان پاراموتور و پاراگلایدر داریم و این مزیت بسیار بزرگی است که باید از این ظرفیت بالقوه استفاده شود.

وی با ابراز خرسندی از صعود تیم پاورپایپ به عنوان نماینده استان اصفهان  به لیگ دسته یک بیسبال کشور، ادامه داد: منتظریم تا کمیته بیسبال اعلام نیازمندی کند و امیدواریم وسایل آنها را بتوانیم تامین کنیم، تیم بیسبال پاور پایپ اسپانسر خوبی دارد متاسفانه بسیاری از رشته های در هئیت انجمن های ورزشی اسپانسر ندارند.

غزنوی اظهار امیدواری کرد: در فدراسیون و انجمن های (انجمن) بیس بال و سافت بال هم تغییراتی شود که واقعا این رشته در کشور بتواند شرایط بهتری را داشته باشد.

کد خبر 396303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.