۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
عملیات گذر از آذر

ششصد و بیست و سومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و شصت و ششمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "عملیات گذر از آذر "عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به بازی های سخت و دشوار سپاهان در آذر ماه اختصاص یافته است ، در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان آمده است:

مسابقات لیگ برتر از یکم آذرماه از سر گرفته می شود و ارتش زرد، ماه بسیار سختی را پیش از ورود به رقابت های آسیایی و مشخص شدن قرعه خود در این رقابت ها پیش رو دارد.
سپاهان روز یک آذرماه در آبادان باید به مصاف نفت برود و در ادامه نیز بازی های سنگینی پیش رو خواهد داشت. دیدار با پیکان در جام حذفی، مصاف با استقلال تهران، نساجی، شهر خودرو،  رویارویی مجدد با پیکان اینبار در لیگ برتر و دیدار با شاهین در آغاز نیم فصل دوم لیگ که در اواخر آذرماه برگزار می شود.
با این وصف کادرفنی سپاهان باید تیمشان را برای انجام 7 بازی در یک ماه آماده کنند.ماهی که باید با دو تیم مدعی استقلال و شهر خودرو نیز مصاف بدهند. امیدواریم عملیات گذر از آذر با موفقیت انجام شود...

"شاید با رنگ پیراهنم مشکل دارند  " تیتری است که از گلایه های عزت پورقاز در مورد عدم دعوتش به تیم ملی حکایت دارد. در این مطلب پورقاز به شدت از عدم حضور در لیست ویلتموس انتقاد کرده است ، پورقاز علت دعوت نشدن به تیم ملی را رنگ پیراهن باشگاهی خود دانسته است .

"نورافکن استقلال کجا و نورافکن سپاهان کجا " عنوان دیگری از جلد صدای سپاهان است که در آن احمد جمشیدیان پیشکسوت سپاهان در تمجید عملکرد امید نورافکن پرداخته است و بازی چشم نواز این روزهای امید نورافکن در سپاهان را به هیچ وجه قابل قیاس با بازی های وی در زمان بازی در استقلال نمیداند.

" اندکی دیگر صبوری کنید " به عنوان تیتر یک رسانه "سبز سبزم" انتخاب شده است . در این مطلب توصیه سبز سبزم را به مدیرعامل و هیئت مدیره ذوب آهن مبنی بر دادن فرصت اندک دیگری به منصوریان میخوانیم.

"برخی علیه مدیریت جدید ذوب آهن شیطنت میکنند " تیتری است ‌که به صحبت های محمد صلصالی کاپیتان اسبق تیم ذوب آهن پرداخته است . صلصالی در این گفت و گو از شیطنت گروهی  بر علیه مدیریت جدید ذوب آهن میگوید.

 " به امید نمازی در ذوب آهن ظلم شد " در این عنوان سعید آذری  از به ایران آوردن امید نمازی ابراز ندامت کرده و پس گذشت یک سال سعید آذری به شدت از این انتخاب خود پشیمان شده است و معتقد است در آن تیم به او ظلم شد.
 

" رسانه ها ۵ گزینه را برای سرمربیگری رو کردند " عنوان دیگری است که به بازار داغ شایعات حول نیمکت ذوبی ها اختصاص یافته است . پس از سوت پایان دیدار ذوب آهن - ماشین سازی رسانه ها دست بکار شدند و اخبار ضد و نقیض در رابطه با جانشین های احتمالی منصوریان منتشر میکنند که تا این لحظه همه این صحبت ها در حد شایعه باقی مانده است.

کد خبر 396298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.