دلیل اجرا نشدن طرح ترافیک چیست؟/ به تذکرات شورا پاسخ داده شود

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح ترافیک جدید با موانعی روبه‌رو شده و همچنان این طرح اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی مزروعی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طرح ترافیک جدید قرار بود در مردادماه اجرایی شود اما با موانعی روبه‌رو شده و به نیمه مهرماه موکول شد با این وجود همچنان این طرح اجرایی نشده است. 

وی با بیان اینکه این طرح برای ساماندهی ترافیک مرکز شهر و کاهش آلودگی این مناطق به تصویب رسیده است، افزود: این سوال مطرح است که دلیل اجرایی نشدن طرح ترافیک جدید پس از تمدید چندباره چیست؟

همچنین کوروش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه با اشاره به اینکه لازم است تذکراتی که در جلسات شورا داده می‌شود مورد توجه شهرداری قرار گیرد، گفت: چند هفته گذشته در خصوص بکارگیری نیروهای مترو تذکر دادم اما هنوز از سوی شهرداری پاسخی دریافت نشده است.

وی ادامه داد: با خبر شدم که در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان که در شهر دبی امارات در حال برگزاری است، علیرضا مختاری ورزشکار اصفهانی در پرتاب وزنه کلاس F53 به مدال نقره این ماده دست یافت و توانست سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

محمدی اضافه کرد: ضمن تبریک به این ورزشکار، علی قاسمی دیگر شرکت کننده اصفهانی در این رقابت‌ها است و در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ رقابت دارد که امیدواریم او نیز هم سهمیه المپیک و هم مدال کسب کند.

کد خبر 396283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.