گزارش درآمد و هزینه‌های هفت ماهه شهرداری اصفهان + جدول

خزانه‌دار و رئیس امور مالی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۹۴.۷ درصد بودجه هفت ماهه شهرداری اصفهان وصول شده است که این میزان نسبت به کل بودجه سال ۹۸، ۵۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گزارش عملکرد هفت ماهه درآمد و هزینه‌های شهرداری اصفهان در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) ارائه شد.

خزانه‌دار و رئیس امور مالی شورای اسلامی شهر اصفهان در ارائه این گزارش گفت: از بودجه مصوب سال ۹۸ که ۴۱ هزار میلیارد ریال است در هفت ماهه نخست امسال ۲۲ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال وصول شده است که ۱۲ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال آن سهم مناطق شهرداری و ۱۰ هزار و ۶۴ میلیارد نیز سهم شهرداری مرکزی است.

امیراحمد زندآور افزود: ۹۴.۷ درصد بودجه هفت ماهه وصول شده است که این میزان نسبت به کل بودجه سال ۹۸، ۵۵ درصد است.

وی با اشاره اینکه هفت هزار میلیارد ریال از جمع درآمدها از ابتدای امسال تا پایان مهرماه متعلق به اوراق مشارکت و سه هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال نیز مربوط به اسناد است، تصریح کرد: مجموع هزینه‌های جاری در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و ۷۷۵ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال بوده که این میزان به نسبت کل هزینه‌های سال ۹۸، ۳۱ در صد است.

خزانه‌دار و رئیس امور مالی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مجموع اعتبارات عمرانی در پایان هفت ماهه نخست سال ۹۸ نیز دو هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال است؛ این میزان هشت درصد کل اعتبارات عمرانی مصوب در سال ۹۸ است.

وی در خصوص تعهدات شهرداری در بودجه سال ۹۸ نیز اظهار کرد: تعهدات جاری و عمرانی شهرداری در هفت ماه امسال ۱۲ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال بوده است که برای این تعهدات به میزان ۴۱ میلیارد ریال بودجه مصوب وجود داشته و در مجموع در بخش عمرانی ۲۶ درصد و در بخش جاری ۴۰ درصد تحقق بودجه داشتیم و در مجموع تعهدات ۳۰ درصد بودجه مصوب دریافت کرده است.

در ادامه جدول میزان درآمد شهرداری و هزینه‌های جاری و عمرانی در هفت ماهه نخست سال ۹۸ را ببینید:

کد خبر 396271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.