بازگشایی بازار کوثر شماره یک در شب میلاد پیامبر اسلام(ص)

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان خبر داد: بازار روز کوثر شماره یک اصفهان واقع در خیابان کاوه جهت بهینه‌سازی دو هفته تعطیل است و بعد از آن شب سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) با مدیریت جدید بازگشایی می‌شود.

ایرج حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازار روز کوثر شماره یک اصفهان بهسازی و نوسازی شده و بهره‌بردار آن یکی از تولیدکنندگان استان است.

وی با بیان اینکه بازار روز کوثر شماره یک در شب میلاد پیامبر اسلام(ص) با حضور تعدادی از مدیران شهری بازگشایی می‌شود، افزود: برای بازارهای روز کوثر سختگیرترین آیین‌نامه انضباطی تدوین شده و سیستم‌های نظارتی مستقر و سیار بازارهای روز کوثر همیشه فعال و قیمت‌ها و کیفیت محصولات را کنترل می‌کنند که کالاهای ضروری و اصلی مردم با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست شهروندان برسد.

مدیر بازارهای روز سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: در بازارهای روز کوثر کالاها عرضه برندهای اصلی با در نظر گرفتن تخفیف متناسب با  قدرت خرید مردم در اولویت قرار گرفته و بر کیفیت و قیمت‌ها نظارت و با گرانفروشی برخورد می‌شود.

حیدری تاکید کرد: دو سیاست و رسالت کلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در بازارها و شرایط موجود نقشه‌راه فعالیت‌ها در بازارهای شهرداری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اکثر بازارها بهبود کیفیت خدمات از نظر ساختار عمرانی و فیزیکی که بازارهای کوثر را از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر متمایز می‌کند، انجام شده است.

مدیر بازارهای روز سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: استراتژی جدید سازمان این است که راه‌اندازی بازارها تنها با مشارکت بخش خصوصی انجام شود و شهرداری به تنهایی ورود پیدا نکند.

کد خبر 396242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.