مسئول سامانه‌سرای هشت شهرداری مشخص شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار اصفهان خواست تا مسئول سامانه هشت شهرداری را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی صبح امروز(یکشنبه) در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با یادآوری روز شهرساز و تبریک آن به شهرسازانی که در جهت اعتلای کیفیت محیطی و ارتقای زندگی شهروندان تلاش می‌کنند، اظهار کرد: شهرسازی الکترونیک از ضروریات شهرداری‌ها است که می‌تواند در جهت ارتقای خدمات به شهروندان همچون ابزاری قوی و کارآمد عمل کند.

وی افزود: حذف موازی‌کاری، کاهش مراجعات مردمی به شهرداری‌ها، ارتقای کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امور شهروندان با جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی، کاهش آلودگی، افزایش شفافیت و برنامه ریزی دقیق بر مبنای اطلاعات صحیح از ویژگی‌های شهرسازی الکترونیک است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وجود "سامانه سرای هشت" در شهرداری اصفهان، تصریح کرد: این سامانه در حوزه شهرسازی الکترونیک و جهت پاسخگویی شهروندان دارای اهمیت است بنابراین لازم است مدیریت ارشد شهرداری نسبت به بررسی چالش‌های این سامانه و تلاش درجهت رفع آن اهتمام ورزد.

وی ادامه داد: با ارتقای این سامانه و رفع نواقص آن، شهروندان برای بسیاری امور نیاز به حضور در شهرداری مناطق نخواهند داشت.

طغیانی با بیان اینکه نبود مسئول مشخص و پیگیر برای سامانه حس می‌شود، اضافه کرد: لازم است شهردار اصفهان با ورود به این موضوع، مسئول سامانه سرای هشت را مشخص کرده و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان مناطق، در این باره در سطوح مختلف برنامه‌ریزی گام به گام و قابل گزارش انجام دهد.

کد خبر 396229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.