باراندازهای کوچک مقیاس در اصفهان راه‌اندازی شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باراندازهای کوچک مقیاس برای کاهش آسیب به زیرساخت‌های شهری و کاهش آلودگی هوا در اصفهان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا صبح امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طی چند روز گذشته ترافیک شهر اصفهان شهروندان را کلافه کرده است، اظهار کرد: قسمتی از رفع مسائل ترافیک به بخش مدیریت برمی‌گردد که باید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با همکاری پلیس راهور در این زمینه چاره اندیشی کند.

وی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ شهروندی نیز برای کاهش حجم ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: پارک دوبله و سوبله خیابان‌های شهر اصفهان را به پارکینگ تبدیل کرده است و در این زمینه شهروندان باید برای کاهش ترافیک همکاری لازم را داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان احداث توقفگاه و بارانداز برای جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در اصفهان را ضروری دانست و افزود: تحقق این امر برای کاهش خسارت به زیرساخت‌های شهری و کاهش آلودگی هوا امری ضروری است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود برای راه‌اندازی بارانداز در مناطق ۱۲، چهار، پنج، شش، دو، ۹ و ۱۳ تملک زمین و ساخت با جدیت دنبال شود و ردیف‌های بودجه مربوطه در بودجه ۹۹ شهرداری لحاظ شود.

شریعتی نیا با بیان اینکه ۹ هزار خودروی دیزلی درون شهری در اصفهان وجود دارد، گفت: از این تعداد دو هزار خودرو سبک و هفت هزار خودروی سنگین است که از این تعداد چهار تا پنج هزار خودرو در حاشیه‌ها هستند.

کد خبر 396221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.