امپراطور ساحل‌ها/ فوتبال فقیر

تیم فوتبال ساحلی ایران در آخرین مصاف خود جام بین قاره‌ای اسپانیا را کیش و مات کرد تا برای سومین بار روی سکوی اول این مسابقات قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای، استعفای حسن زاده از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و اعتصاب بازیکنان استقلال به دلیل مسائل مالی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _یکشنبه ۱۹ آبان_ است.

"ایران ورزشی" با عنوان "فدراسیون فوتبال روی موج استعفا" از کناره گیری حسن زاده از ریاست کمیته انضباطی نوشت، استعفایی که بعد از کنار گذاشتن سعید فتاحی نشان از موجی از تغییرات در فدراسیون فوتبال دارد، موضوعی که همزمانی آن با سفر رییس فیفا به ایران برای بازدید از زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها برای حضور بانوان در لیگ برتر ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.

"اعتصاب امروز می‌شکند" عنوان "گل" در خصوص اعتصاب روز گذشته بازیکنان استقلال به دلیل مسائل مالی است که امروز ادامه پیدا نمی‌کند و آبی پوشان عصر امروز سر تمرین استرا حاضر خواهند شد، در این میان حمایت کامل سرمربی استقلال از بازیکنان یک حرکت جالب از مرد ایتالیایی بود.

"امپراطور ساحل‌ها" عنوان "هدف" در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای است، جامی که کام ایرانیان را شیرین و ملی پوشان را به سومین قهرمانی جام بین قاره‌ای رساند.

"شوت" با عنوان "فوتبال فقیر" از وضعیت مالی بد باشگاه‌ها و حتی وزارت ورزش نوشت، موضوعی که در چند روز اخیر باعث دیرآمدگی ویلموتس به ایران و اعتصاب بازیکنان استقلال و اعتراضات سرمربی این تیم بود، از طرفی مدیرعامل پرسپولیس نیز از وضعیت مالی باشگاهش ناراضی است تا این عنوان شوت بیش از پیش در فوتبال ایران مشهود باشد.

"ابرار ورزشی" با عنوان "کالدرون یک جلسه محروم شد" از محرومیت سرمربی پرسپولیس به دلیل اظهارات جنجالی او نوشت، محرومیتی که بی جواب نماند و مدیرعامل پرسپولیس و خود کالدرون نسبت به آن اعتراضات زیادی داشتند.

"داورزنی بر سر دوراهی استعفا یا انصراف" عنوان "خبرورزشی" است که از کناره گیری احتمالی معاون وزیر از این سمت خبر داد، موضوعی که با توجه به جو استعفاهای ورزشی در چند روز اخیر دور از انتظار نیست.

"پیروزی" در خبری مهم روند خصوصی سازی پرسپولیس را جلوتر از استقلال اعلام کرد و این روند را برای سرخپوشان مثبت قلمداد کرد خصوصی سازی که اگر عملی شود بسیاری از مشکلات مالی این دو تیم را حل خواهد کرد.

کد خبر 396210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.