افزایش تعداد متکدیان در آبادان

معاون خدمات شهری شهردار آبادان با بیان اینکه گزارش‌های متعددی از سوی شهروندان مبنی بر افزایش تعداد متکدیان و مزاحمت‌های این افراد برای شهروندان دریافت می‌شود، گفت: در تلاش هستیم فضای ناامنی برای متکدیان به وجود آوریم تا آمار این افراد در آبادان کاهش یابد.

به گزارش ایمنا، حسین خلف دریس اظهار کرد: با اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در این طرح  ۳۵ نفر از افرادی که در بازار و اماکن پرتردد آبادان اقدام به تکدی‌گری می‌کردند، جمع‌آوری شدند که ۲۰ نفر از آنان زن بودند.

وی با بیان اینکه گزارش‌های متعددی از سوی شهروندان مبنی بر افزایش تعداد متکدیان و مزاحمت‌های این افراد برای شهروندان دریافت می‌شود، گفت: در تلاش هستیم فضای ناامنی برای متکدیان به وجود آوریم تا آمار این افراد در آبادان کاهش یابد.

معاون خدمات شهری شهردار آبادان با بیان اینکه تاکنون یکصد نفر از متکدیان حرفه‌ای شهر آبادان شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: کار برخورد با متکدیان و جمع‌آوری افرادی که مزاحمت‌هایی از این قبیل برای شهروندان ایجاد می‌کنند تا پایان سال ادامه دارد.

خلف دریس افزود: ۸۰ درصد متکدیان در شهر آبادان غیر بومی هستند و اکثر آن‌ها از شهرهای شیراز، بوشهر و کرمانشاه به این شهر می‌آیند؛ متکدیان غیر بومی پس از جمع‌آوری به شهرهای خود برگردانده می‌شوند.

وی گفت: در بین متکدیان شناسایی شده تعدادی کودک کار نیز مشاهده شده است که پس از جمع‌آوری به بهزیستی تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 396201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.