حقوق کارکنان شهرداری بازنگری شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در خصوص پرداخت حقوق کارکنان گفت: متاسفانه پرداختی‌ها جوابگوی نیاز کارمندان، کارگران و خانواده‌های آنها نیست، هر چند موانع قانونی وجود دارد، اما باید هر چه سریع تر با برگزاری جلسات در این زمینه چاره‌اندیشی و بازنگری لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور صد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار امیدواری کرد روز به روز به تعداد مسلمانان جهان افزوده شود و این  وحدت و همدلی را در همه دنیا شاهد باشیم.

وی همچنین ضمن گرامی‌داشت آغاز هفته کتاب و بازگشایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب در اصفهان افزود: باید توجه داشت که افزایش سرانه مطالعه در کشور ضروری است چرا که همه مشکلات موجود ناشی از مطالعه نکردن و ناآگاهی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم سرانه مطالعه را به صورت علمی بررسی و اعلام کنیم، ادامه داد: بر اساس برخی از آمارها سرانه مطالعه بین ۱۰ تا ۱۳ دقیقه است که اصلا مناسب نیست. ‌

وی با اشاره به افزایش گرایش به فضای مجازی گفت: این در حالی است که  تعداد کتابفروشی‌ها روز به روز در حال کاهش بوده و این واحدها در حال تغییر کاربری هستند.

نصر اصفهانی ضمن تبریک قهرمانی فوتبال ساحلی ایران نیز گفت: این قهرمانی برای ما بسیار ارزشمند و غرور آفرین است، ضمن اینکه امیرحسین اکبری، آقای گل فوتبال ساحلی جهان اهل اصفهان است و این قهرمانی را به وی نیز تبریک می‌گویم.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در خصوص پرداخت حقوق کارکنان افزود: باید توجه داشت که پرداختی‌ها جوابگوی نیاز کارمندان، کارگران و خانواده‌هایشان نیست، هر چند موانع قانونی وجود دارد اما باید در این زمینه هر چه زودتر با برگزاری جلسات، چاره‌اندیشی شود و در این زمینه بازنگری صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به پشت سرگذاشتن دو ماه محرم و صفر باید به برگزاری برنامه‌های نشاط آور در سطح شهر توجه شود، ادامه داد: در این زمینه نیازمند همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و فعالیت این سازمان در محلات هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه سازمان‌ها باید در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند تا هزینه‌های کمتری برای خدمت رسانی به مردم پرداخت شود، گفت: مدیران باید قدرت ریسک خود را بالا ببرند و امور به گونه‌ای مدیریت شود که کمترین هزینه را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 396197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 0
    افرین بر شما مدیر محترم واقعا حقوق ها کفاف 15 روز از ماه را هم نمی دهد حداقل ماهی یک میلیون تومان بن ارزاق اعلام کنید تا کمی چاره کار شود وما شرمنده زن وبچه ها نشویم
  • قربان IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    0 0
    من با نظر حسن موافقم اهدا بن ارزان بیشتر 500هزار تومان یا بیشتر در هر ماه چاره کارست.