اجرای طرح تشدید نظارت بر عملکرد مجریان سرویس مدارس مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: از روز گذشته طرح تشدید نظارت بر عملکرد مجریان سرویس مدارس مشهد شدت گرفت.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر عملکرد مجریان سرویس مدارس مشهد با فعالیت ۱۰۰ نفر از بازرسان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در قالب ۲۰ اکیپ در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز مشهدی با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در قالب خدمات ۵۹ شرکت به مدرسه می‌روند، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۶۵ هزار و ۱۷۳ نفر دانش آموز شامل ۳۹ هزار و ۱۱ دختر و ۲۶ هزار و ۱۶۲ پسر در قالب ۸۸۰ مدرسه از سرویس‌های دانش آموزی استفاده کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از افزایش ۱۰ درصدی هزینه سرویس مدارس در مسیرهای پرترافیک مشهد خبر داد و گفت: نرخ کرایه برای مناطق پرترافیک با تأیید مدرسه و تصویب کارگروه ماده ۱۸ اعلام شد و طبق آن ۱۰ درصد به مبلغ کل کرایه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: علیرغم افزایش ۱۹ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس، تورم اخیر جوابگوی هزینه‌های رانندگان سرویس‌ها به ویژه در مسیرهای پرترافیک شهر مشهد نبوده و این موضوع باعث نارضایتی آن‌ها شده بود، از این رو نرخ کرایه برای مناطق پرترافیک با تصویب کارگروه ماده ۱۸ که در آن سازمان تاکسیرانی بعنوان نماینده شهرداری و نمایندگان استانداری و انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش و پلیس راهور حضور داشتند، تا سقف ضریب ۱۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بر اساس مصوبات شورای شهر مشهد، عوارض سرویس مدارس ۱۴۰ هزار تومان تعیین شده است، افزود: برای کمک به رانندگان، در صورتی که تا پایان آبان‌ماه در پرداخت عوارض اقدام کنند، می‌توانند با پرداخت ۸۰ هزار تومان پروانه مربوط را دریافت کنند و از این تخفیف بهره‌مند شوند و پس از پایان آبان‌ماه مبلغ عوارض به ۱۴۰ هزار تومان بازخواهد گشت.

کد خبر 396188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.