شکایت زائران اربعین حضوری رسیدگی شد

مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایتمندی زائران از خدمات بیمه ای در اربعین امسال گفت: تمامی درخواست های زائران با تسریع در محل پیگیری و بررسی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، ناصر شاهنده در خصوص برنامه های انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروه‌های کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیم های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه ای و درمانی را انجام دادیم.

وی افزود: برنامه ریزی‌های خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیم‌های کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.

شاهنده با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت می کردیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست ها و شکایت های زائران و تسریع رفع مشکلات آنها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژه ای انجام گرفت به گونه ای که تمامی درخواست ها در محل مورد بررسی قرار می گرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.

شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواست ها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه طبق بازرسی ها و نظرسنجی ها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده اند و این موضوع به آینده و روزهای بعد از اربعین موکول نشود.

مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سالهای آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده نماید و همچنین تعداد پایگاه های مستقر در کشور میزبان و مرزها را افزایش دهد.

وی در پایان اظهار کرد: زائران می‌توانند برای ارائه شکایات و گزارش‌هایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول گردیده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند

کد خبر 396182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.