میزبانی اصفهان از سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران

مدیر مجموعه سینماهای سیتی‌سنتر گفت: برای نخستین بار در این دوره همزمان با تهران میزبان جشنواره فیلم کوتاه تهران خواهیم بود.

محمد پناهی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران همزمان در اصفهان، اظهار کرد: این جشنواره سی و شش دوره در تهران برگزار شده است و برای نخستین بار ما میزبانی این دوره را در اصفهان بر عهده گرفتیم.

مدیر مجموعه سینماهای سیتی سنتر ادامه داد: این برنامه به مدت دو روز ۲۱ و ۲۲ آبان در اصفهان برگزار می شود و اگر استقبال خوب باشد سال آینده یک هفته کامل جشنواره را میزبانی خواهیم کرد.

وی با پیش‌بینی اینکه استقبال خوبی از این برنامه خواهد شد، گفت: در این دو روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سه سانس فیلم های کوتاه اکران خواهد شد و به دلیل اینکه هنوز فیلم ها قطعی نشده اند نمی توان گفت که میزبان مهمانی خواهیم بود یا خیر اما تا بتوانیم در این روزها مهمانانی مرتبط را دعوت خواهیم کرد.

پناهی نژاد با اشاره به شروع به کار مجدد پاتوق فیلم کوتاه، گفت: پس از یک ماه وقفه از یکشنبه ۱۹ آبان ماه کار خود را دوباره آغاز خواهد کرد و هر هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با اکران فیلم های کوتاه میزبان مهمانان متعددی خواهیم بود.

کد خبر 396152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.