بیسبال اصفهان در لیگ دسته یک مدعی خواهد بود

سرمربی تیم بیسبال پاورپایپ گفت: تیم پاور پایپ در عین اقتدار به عنوان تهنا نماینده استان اصفهان با شکست طیف تهران توانست به لیگ دسته یک بیسبال کشور صعود کند.

وحید باطنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از صعود تیم بیسبال پاورپایپ به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در لیگ دسته اول بیسبال کشور، اظهار کرد: مسابقات پلی آف روز پنجشنبه و جمعه (16 و 17 آبانماه) در محل ورزشگاه انتظام اصفهان برگزار گردید. تیم پاور پایپ در مسابقه ی نخست توانست با نتیجه مقتدارانه  27 بر 6 طیف تهران را در هم بشکند.

وی در ادامه با تاکید بر موفقیت چشم گیر تیم بیسبال پاورپایپ در مسابقات لیگ دسته دو، تصریح کرد: در گام دوم کار کمی گره خورد ولی نهایتا تیم پاوریایپ موفق شد در بازی دوم نیز برنده میدان شود و از آنجایی که قرار بود که هر تیمی  دو بازی از سه بازی رو برنده شد سهمیه حضور در لیگ دسته یک را کسب کند، تیم پاور پایپ در عین اقتدار به عنوان تهنا نماینده استان اصفهان با شکست طیف تهران توانست به لیگ دسته یک بیسبال کشور صعود کند.

سرمربی تیم بیسبال پاورپایپ با ابراز خرسندی در رابطه با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از ورزش بیسبال استان اصفهان، خاطر نشان کرد: از هم اکنون برنامه ریزی کرده ایم و با یاری خدا یک دوره مسابقات چهارجانبه بیسبال را تا آخر سال در اصفهان برگزار خواهیم کرد.  را با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان هفته ای سه جلسه در محل پایگاه قهرمانی در اختیار تیم قرار گرفته است و برای تمرینات نیز برنامه ریزی منسجمی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پاور پایپ در لیگ دسته یک بیسبال کشور یکی از مدعیان اصلی خواهد بود، ادامه داد: بعضی از بازیکنان باکیفیت را بصورت قرضی به تیم های دسته یکی واگذار کرده ایم تا در افزایش سطح کیفی آن ها موثر باشد و در آینده ای نه چندان دور تیمی قوی تر را راهی مسابقات کنیم. در مسابقات دسته یک مطمئناً برای سکو می جنگیم و در لیگ تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

بیشتر بخوانید: 

کد خبر 396139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.