آمادگی شهر شیراز برای استقبال از بارش‌های زمستان

معاون خدمات شهری شهردار شیراز از آمادگی کامل شهر برای استقبال ار بارش‌های زمستان در شهر خبر داد و گفت: تمامی مسیرها در سطح شهر لایروبی شده است.

محمدرضا محمدحسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مسیرهای سیلاب به سمت شهر شیراز از سه یا چهار منطقه اصلی، اظهار کرد: تمامی مسیرها لایروبی شده است، در محل‌های مورد نیاز دیواره‌گذاری‌ شده، پمپ‌های قدیمی اصلاح یا پمپ‌های جدید کار گذاشته شد.

وی ادامه داد: در سطح شهر نیز تمامی کانال‌ها، جوی‌ها و جدول‌ها به طور کامل لایروبی شد؛ همچنین ستاد مدیریت شهرداری تشکیل شد و کاملا آماده و مهیا هستیم تا در صورت بارندگی‌های شدید، با بسیج همه امکانات، خودروها و نیروهای انسانی تلاش کنیم مشکلی شهروندان را تهدید نکند.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز با اشاره به وقوع سیل فروردین ماه امسال در شیراز و به دنبال آن رسوب کانال‌ها و جوی‌ها، تصریح کرد: از ابتدای خرداد تا اوایل آبان‌ماه، مجموعه شهرداری شیراز در مناطق ۱۱ گانه مشغول نظافت و لایروبی مسیرها و جدول‌ها بودند و همه چیز مهیا و آماده است تا به پیشواز بارندگی برویم.

محمدحسن‌پور گفت: علاوه بر بارش باران، امسال برای رفع مشکلات بارش احتمالی شدید برف در شهر نیز آمادگی کامل داریم؛ به همین منظور مانور بزرگ آمادگی فصل زمستان با حضور چهار هزار نفر از کارکنان مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز، مسئولان استانی و شهری هفته گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف برگزاری این مانور، آمادگی ۱۰۰ درصد شهر برای استقبال از بارندگی‌های پاییز و زمستان است.

کد خبر 396138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.