اجرای دومین رزمایش حمله تروریستی در یاسوج

شهردار یاسوج گفت: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل، رزمایش مقابله با تهدیدات تروریستی و تخلیه اضطراری در ترمینال قدیم شهر یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: این رزمایش ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه توسط شهرداری یاسوج و با همکاری سازمان ها و دستگاهای دولتی، نظامی و امدادی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در پیشگیری از حوادث و کاستن خسارات احتمالی ناشی از آن‌ها، افزود: این رزمایش، دومین رزمایش در حوزه حمله تروریستی است که در یاسوج برگزار خواهد شد.

شهردار یاسوج با تاکید بر ضرورت آموزش اصول پدافند غیر عامل شهروندان و کارکنان شهرداری، خاطرنشان کرد: اهداف پدافند غیرعامل اهدافی پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خسارت در زمان بروز حوادث است.

مقدم از آمادگی نیروهای امداد و نجات این شهرداری برای امدادرسانی در زمان وقوع حوادث احتمالی خبر داد و گفت: شهرداری به عنوان مدیریت کلان شهری با اولویت حفظ جمعیت شهری و همچنین حفاظت از زیرساخت‌های شهری در هنگام حوادث پیش‌بینی نشده، ورود خواهد کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری چنین رزمایشی برای توانمندسازی کادر شهرداری و سایر دستگاه‌های همکار در هفته پدافند غیرعامل ضروری است.

کد خبر 396135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.