آغاز احداث فاز نخست بزرگراه ابریشم سبزوار

شهردار سبزوار از آغاز احداث فاز نخست بزرگراه ابریشم این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی اظهار کرد: از سال ۸۷ اقدامات خوبی در کمربند هشت بهشت و چهار کیلومتر یاقیمانده جاده ابریشم به عنوان یک طرح زیرساختی در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی به شهرداری برای اجرای این طرح واگذار شد، عنوان کرد: فاز سوم بزرگراه ابریشم که حدفاصل بلوار توحید و جاده جوین-جغتای واقع شده دارای مساحت 2.7 کیلومتر مساحت است و تاکنون بیش از ۵۰ هزار متر از اراضی آن تملک شده است.

شهردار سبزوار ادامه داد: بزرگراه ابریشم یک اتفاق خوب برای توسعه شهری سبزوار است که با همت و همدلی اعضای شورا و مدیریت شهری انجام خواهد شد.

کوشکی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۳ هزار متر تملک انجام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر هفت میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی شخصی و هشت میلیارد تومان برای زیرسازی تسطیح و جدول گذاری اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح رینگ محیطی شهر براساس طرح جامع و تفصیلی ۱۰ کیلومتر آن تحقق و بار ترافیکی از بخش های توحید و بزرگراه ابریشم و شمال غرب و شرق برطرف شود.

کد خبر 396133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.