زیباسازی ویژه منطقه ثامن در استقبال از بهار ۹۹

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از زیباسازی ویژه منطقه ثامن در بهار ۹۹ خبر داد و گفت: تا پایان سال شش پروژه در قالب ره باغ، بوستان و پارک خطی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: با توجه به حضور سالیانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در شهر مشهد، به ویژه در منطقه ثامن، مدیریت شهری بر آن شده است تا بر زیباسازی هرچه بیشتر این منطقه در ایام استقبال از بهار ۹۹، با برنامه ریزی های لازم اقدام کند.

وی با اشاره به زیباسازی برخی از نقاط این منطقه، گفت: تا پایان سال شش پروژه در قالب ره باغ، بوستان و پارک خطی در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: بوستان راد واقع در وحدت ۱.۳، ره باغ پردیس فاز سه واقع در جنب میدان شهید حججی به سمت حرم مطهر، فاز یک و دو «ره باغ نعیم» در طبرسی یک، احداث فضای سبز انتهای شهید شوشتری هفت، ره باغ سلام در  شوشتری ۹، ره باغ بهشت بین شوشتری هفت و ۹ از جمله پروژه‌هایی است که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید همچنین عملیات اجرایی احداث فاز یک ره باغ جنان واقع در کوچه عسکریه نیز آغاز شده است.

وی اظهار کرد: احداث بخشی از ره باغ فردوس واقع در طبرسی دو با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیاده روسازی بین پروژه‌های اوحد و هانیه با ۶۰ درصد پیشرفت در ابتدای شوشتری هفت در حال آماده‌سازی برای جهت بهره‌برداری است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های بهار ۹۹ تاکید ویژه‌ای بر آذین بندی‌های متفاوت معابر، کاشت گل و طرح‌های المان گل و ... به صورت ویژه شده است.

وی با اشاره به بازبینی کیفیت فضای سبز در این منطقه گفت: باتوجه به بازبینی‌های صورت گرفته، تمام تلاش مدیریت شهری پایداری فضای سبز و کاهش هزینه ها است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد : با توجه به زائرپذیر بودن منطقه و جمعیت زیاد آن جهت زیباسازی بسترهای شهری در منطقه ثامن طرح دفنی‌کردن گاری های زباله  به صورت پایلوت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه های بهار ۹۹ تاکید ویژه‌ای بر آذین بندی های متفاوت، کاشت گل و طرح‌های المان گل و ... به صورت ویژه شده است.

کد خبر 396118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.