از "دِر کلاسیکر" مهم تا جنگ هیجان انگیز پپ و کلوپ

این هفته در لیگ های مختلف اروپایی دیدار های بسیار مهمی از جمله تقابل یوونتوس - میلان و منچستر سیتی - لیورپول برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین دیداری های فوتبال لیگ های معتبر اروپایی این هفته به شرح زیر است:

* در لیگ برتر انگلیس و از هفته دوازدهم، در یک بازی هیجان انگیز، لیورپول صدر نشین به مصاف منچستر سیتی رده دومی می رود. این بازی یکشنبه شب _ ۱۹ آبانماه _ ساعت ۲۰ در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شود. قضاوت این بازی را "مایکل اولیور" به عهده دارد. لیورپولی ها با ۳۱ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند و سیتیزن ها هم با ۲۵ امتیاز پشت سر آن ها هستند. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر، سه برد برای آنفلیدی ها و یک پیروزی برای آبی ها ثبت شده و یک دیدار هم به تساوی کشیده شده است.

*در هفته یازدهم بوندس لیگای آلمان، مهم ترین بازی "دِر کلاسیکر" است بین بایرن مونیخ و دورتموند. این بازی امشب _ ۱۸ آبانماه_ از ساعت ۲۱ در آلیانس مونیخ به قضاوت "فیلیکس سوایر" برگزار می شود. بایرنی ها که چند روز پیش مربی خود کواچ را اخراج کردند، با کسب ۱۸ امتیاز در رده پنجم هستتد و زردهای وستفالن هم با ۱۹ امتیاز جایگاه سوم را به دست آوردند.
در پنج دیدار آخر آن ها در لیگ، ۳ پیروزی برای باواریایی ها و ۱ برد برای زردها بدست آمده است.

*از هفته سیزدهم لالیگا، امشب _ ۱۸ آبان_ از ساعت ۲۳:۳۰ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ با قضاوت "گیلرمو کوادرا" به مصاف سلتاویگو می رود. بارسایی ها فعلا با دو بازی کمتر و ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا قرار دارند و سلتاویگو هم با ۹ امتیاز در رده هجدهم جای گرفته است. در پنج بازی آخر این دو تیم سه پیروزی برای کاتالان ها و دو تساوی ثبت شده است.

*در هفته دوازدهم سری‌آ مهم ترین بازی را یوونتوس و میلان برگزار می کنند. این دیدار یکشنبه _ ۱۹ آبانماه_ در ورزشگاه آلیانس تورین به قضاوت "فابیو مارسکا" انجام می شود. یوونتوسی ها با نسل ۲۹ برد برای بالاتر از اینتر ۲۸ امتیازی در رده اول جدول لیگ هستند و میلانی ها که حال و روز خوبی ندارند با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم هستند. در پنج دیدار آخر این دو تیم در سری‌آ، پنج پیروزی کامل برای تورینی ها ثبت شده است.

*از هفته سیزدهم لوشامپیونا فرانسه، مهم ترین دیدار بین مارسی و لیون در ورزشگاه ولودروم با سوت "آنتونی گئوتیر" برگزار می شود. مارسی از دوازده بازی قبلی ۱۹ امتیاز دشت کرده و پنجم است، لیون هم ۱۶ امتیازی و یازدهم است‌. در پنج دیدار آخر این دو تیم در لیگ، در پنج بازی را لیونی ها پیروز شده اند.

کد خبر 396112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.