روکش آسفالت معابر فرعی منطقه ۷ با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار

مدیرمنطقه هفت شهرداری اصفهان از روکش آسفالت معابر فرعی این منطقه با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری روکش آسفالت معابر جنوب چمران به طول ۵۰ هزار مترمربع انجام شده است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نیاز معابر بافت فرسوده منطقه به روکش آسفالت، سعی شد معابری برای اجرای آسفالت انتخاب شود که مدت زیادی(حدود ۲۰ سال) روکش نشده بود.

وی افزود: در شش ماه نخست سال‌جاری روکش آسفالت معابر جنوب چمران به طول ۵۰ هزار مترمربع (حد فاصل از غرب خیابان شاهد تا خیابان فروردین، از جنوب خیابان لاله و از شمال اتوبان چمران) و تعدادی به صورت پراکنده که بیشتر در تماس شهروندان با اداره ۱۳۷ مطرح شده بود، اقدام شده است.

مدیرمنطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه آزادسازی نیمی از خیابان شهید احمدی ناتمام مانده بود، تاکید کرد: اجرای عملیات احداث ادامه خیابان شهید احمدی از جمله طرح‌های در دست اقدام برای سال جاری است، این خیابان حدفاصل فلکه حج تا بزرگراه بعثت است و بخشی از آن طی سال‌های گذشته آزادسازی و احداث شده است.  

وی افزود: همکاری نکردن مالکان برای آزادسازی این خیابان، احداث کامل آن به تاخیر انداخته بود این خیابان به دلیل بن بستی کمکی به کاهش بار ترافیکی منطقه نمی‌کرد و به صورت دسترسی محلی مورد استفاده قرار می گرفت.

شاطوری ادامه داد: خیابان شهید احمدی به موازات خیابان گلستان قرار دارد و احداث این خیابان موجب کاهش بار ترافیکی خیابان گلستان می‌شود و نقش به سزایی در روان‌سازی ترافیک محدوده دارد.

کد خبر 396093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.