پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح توحید

شهردار سنندج گفت: تکمیل عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیرهمسطح توحید به منظور دسترسی سریع و آسان به هسته مرکزی شهر و کاهش و توزیع بار ترافیکی سال گذشته در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: بلوار کردستان یکی از شریان‌های اصلی شهر سنندج بوده که موجب اتصال جنوب شرقی به شمال غربی شهر سنندج می‌شود.

وی گفت: توسعه طولی بلوار کردستان به بیمارستان توحید و اتصال آن به بلوار ساحلی می‌تواند شهرک بهاران، ساحلی، پیام و مسیر منتهی به میدان جهاد (محور کرمانشاه–سنندج) را نیز به بلوار کردستان متصل کند.

صیدی تصریح کرد: تکمیل عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیرهمسطح توحید به منظور دسترسی سریع و آسان به هسته مرکزی شهر و کاهش و توزیع بار ترافیکی سال گذشته در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

شهردار سنندج اضافه کرد: تکمیل رینگ غربی شرقی داخل شهر سنندج، افزایش دسترسی اهالی شهرک‌های دگایران و پردیس به مرکز شهر، کاهش زمان سفرهای درون‌شهری و اجرای طرح تفصیلی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیرهمسطح توحید یک دهنه پل ۲۸ متری، اجرای دیوار حائل بتنی به طول ۵۴ متر، اجرای ۵۶ عدد شمع–ستون بتنی، احداث یک قوس شبدری و چهار رمپ، تعریض و توسعه ورودی بیمارستان توحید و احداث و تکمیل قسمت باقیمانده بلوار کردستان در حال انجام است.

صیدی از پیشرفت ۹۰ درصدی این طرح عمران شهری خبر داد و ابراز امیداوری کرد: تا پایان فصل عمرانی در سالجاری این طرح تاثیرگذار را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 396092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.