شهردار مشهد گفت: پیش از این، قول آغاز یا افتتاح یک پروژه عمرانی در هر ماه را داده بودیم که اکنون هر هفته یک پروژه عمرانی را افتتاح یا آغاز خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، محمد رضا کلائی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افتتاح یکی دیگر از پروژه های عمرانی هستیم که زودتر از زمان مقرر به بهره برداری رسیده است و امیدواریم در سایر پروژه ها نیز شاهد همین اتفاق باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در اجرای پروژه "ادامه بلوار خاقانی" برای ما اهمیت داشت، خواست شهروندان و ضرورت توسعه این منطقه بود، اما از این موضوع مهم تر آینده فضای سبز منطقه است که در نظر داریم در ۴۳ هکتار از اراضی غرب بلوار خاقانی تا اراضی راه وشهرسازی در بلوار نماز کمربند سبز و پارک مجهز و کاملی را ایجاد کنیم.

شهردار مشهد اظهارکرد: با همراهی و توافق آستان قدس رضوی در خصوص اراضی شاهد توسعه فضای سبز این منطقه و تکمیل شبکه انتقال جدا سازی آب شرب از آب خام خواهیم بود که پنج میلیون مترمکعب آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز جنوب شهر را تامین خواهد کرد.

کلائی ادامه داد: در کنار افتتاح این پروژه به زودی شاهد افتتاح ایستگاه "الندشت" و به دنبال آن ایستگاه "کوهسنگی" خط دو قطار شهری مشهد نیز خواهیم بود.

کد خبر 396076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.