رقابت نزدیک در نیمه بالای جدول/ شهرآورد والیبالی یزد

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهارم باید در تهران به مصاف تیم مدعی سایپا برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی تیم ها به مصاف هفته چهارم خواهد رفت که  هفته یک شنبه – ۱۹ آبانماه- از ساعت ۱۷ در ۶ شهر مختلف رقابت ها پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان که در سه مسابقه قبلی میزبان بوده است این هفته باید در شهر تهران میهمان سایپا مدعی باشد. شاگردان محمدی راد در هفته اول فولاد سیرجان ایرانیان را با نتیجه سر بر یک از پیش رو برداشتند و در ادامه و روز پر هیجان سالن مخابرات اصفهان شاگردان بهروز عطایی را با نتیجه سر بر دو شکست دادند. نوار پیروزی های شاگردان محمدی راد زیاد به درازا نکشید و در هفته گذشته مقابل شهرداری گنبد پاره شد تا اولین شکست خود را در مقابل گنبدی ها ثبت کنند.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در این هفته باید به میهمانی سایپا تهران برود؛ سایپا در هفته اول راهیاب ملل مریوان را در خانه با نتیجه سه بریک شکست داد و در ادامه توانست شهرداری ارومیه مدعی را در خانه خودش با نتیجه سه بر دو شکست دهد. سایپا در هفته سوم مثل سپاهان نوارد بردهایش قطع شد و در مقابل شهداب یزد تازه لیگ برتری شده متحمل شکست سه بر دو در خانه شد.

در حال حاضر فولاد مبارکه سپاهان در رده ششم و سایپا تهران در رده پنجم قرار دارد؛ هر دو تیم شش امتیازی هستند ولی بدلیل اینکه سایپا توانسته نتایج بهتری در ست شماری بدست بیاورد در یک سکو بالاتر قرار گرفته است.

برنامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر والیبال به شرح زیر خواهد بود:

راهیاب ملل مریوان – شهرداری ارومیه

فولاد سیرجان ایرانیان – پیام خراسان

خاتم اردکان – شهداب یزد

کاله مازندران- شهرداری ورامین

سایپا تهران فولاد مبارکه سپاهان

شهرداری گنبد – شهروند اراک

بیشتر بخوانید:

کد خبر 396072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.