پیاده‌روسازی خیابان باغ فردوس در دو مرحله انجام می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از پیاده روسازی خیابان باغ فردوس در دو مرحله خبر داد و گفت: تاکنون برای پیاده‌روسازی خیابان باغ فردوس ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مطالبات شهروندان منطقه ۱۳ ساماندهی ترافیک خیابان باغ فردوس است، از این رو با توجه به اینکه یک سوم این خیابان در منطقه ۱۳ و دو سوم آن در منطقه ناژوان قرار گرفته با تعامل و همکاری منطقه ناژوان در صدد انجام اقداماتی برای ساماندهی خیابان برآمدیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نصب سرعت گیر و تابلوها از جمله اقدامات انجام شده در خیابان باغ فردوس بود، افزود: در سال‌جاری نیز پیاده‌روسازی این خیابان در دستور کار قرار گرفت و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مرحله نخست پیاده‌روسازی خیابان باغ فردوس در محدوده منطقه ناژوان به طول ۲۴۰ متر از کوچه ۳۳ به سمت این منطقه انجام و از فضاهای باز به عنوان پارکینگ موقت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم پیاده‌روسازی خیابان باغ فردوس به طول ۲۱۰ متر از کوچه شماره شش آغاز و پیمانکار در حال اجرای عملیات است، ابراز امیدواری کرد: در آینده ساماندهی بخش دیگر خیابان باغ فردوس نیز با تامین اعتبار انجام شود.

شرفا تاکید کرد: سعی شده در پیاده روسازی خیابان باغ فردوس ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و فضاهایی برای خدمات عمومی همچنین اصلاح هندسی انجام شود تا ساماندهی ترافیک انجام به خوبی صورت گیرد.

کد خبر 396055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.