تدوین یکپارچه بودجه ۹۹ شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان و سازمان های وابسته به صورت یکپارچه تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوین یکپارچه بودجه ۹۹ شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: از مزیت‌های این اقدام جلوگیری از تکرار برخی از موارد به صورت مشترک در بودجه شهرداری و سازمان‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف‌تر اقدامات به شهروندان و جلوگیری از خرد شدن هزینه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: تدوین یکپارچه بودجه ۹۹ شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته برای شفاف‌سازی و بهره‌برداری بهتر از پروژه‌ها و امکانات و در راستای سیاست‌گذاری برای بودجه یکپارچه است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به افزایش بودجه سال آینده شهرداری، گفت: بی‌شک بودجه سال آینده شهرداری اصفهان نسبت به سال ۹۸ افزایش خواهد داشت، اما قبل از تصویب توسط شورای اسلامی شهر، نمی‌توان به رقم آن اشاره کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری باید به نسبت افزایش هزینه‌ها و تورم موجود در جامعه، درآمد و هزینه‌های خود را افزایش دهد تا قدرت مالی یکسانی نسبت به سال قبل داشته باشد.

طهرانی با تاکید بر نظم بخشی به پروژه‌های عمرانی شهر، گفت: یکی از اقدامات مهم به حداقل رساندن ترک تشریفات مناقصه و مزایده بوده به طوری که اکنون اجرای هر پروژه را با فرایند مناقصه و مزایده انجام می‌دهیم؛ علاوه بر آن در حال حاضر با توجه به تلاطم بازار، برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، پروژه‌ها را به دو بخش ساخت و نصب تقسیم کرده و خرید کالا را  شهرداری بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ریزی و نظم بخشی باعث شده هیچ پروژه‌ای به دلیل مشکلات مالی متوقف باشد.

کد خبر 396054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.