انجام تمهیدات در منطقه ۱۱ برای کاهش آبگرفتگی در پاییز و زمستان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: در راستای انجام تمهیدات برای کاهش آبگرفتگی در پاییز و زمستان سال جاری در سطح این منطقه، پایش پیام‌های سامانه ۱۳۷ مربوط به آبگرفتگی از آبان‌ماه ۹۷ تا اردیبهشت ۹۸ در سطح منطقه انجام شده است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی در خصوص رفع آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۱۱ تدابیری اتخاذ شده که مهمترین آن استفاده از پیام‌های سامانه ۱۳۷، نظرات و اطلاع رسانی شهروندان منطقه بوده است.

وی افزود: در این راستا لیست تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در ارتباط با آبگرفتگی در فاصله زمانی آبان ماه ۹۷ تا اردیبهشت ماه ۹۸ بررسی و تعداد ۱۵۵ مورد از این تماس‌ها توسط کارشناسان معاونت خدمات شهری بررسی و هماهنگی لازم با معاونت عمران منطقه برای ترمیم آسفالت، ‌حفر چاه جذبی و لوله گذاری انجام شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با انجام اینگونه فعالیت‌ها در ارتباط با هدایت و کنترل آب‌های سطحی پس از بارندگی، نقش مؤثر و اساسی نسبت به سال گذشته در جلوگیری از آبگرفتگی‌ها داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نگران آبگرفتگی در سطح منطقه نباشند و در صورت مشاهده مراتب را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند با توجه به فعالیت چند اکیپ آماده ستاد مدیریت بحران مستقر در منطقه از زمان آغاز بارندگی، در اسرع زمان مشکلات آنها مرتفع می‌شود.

کد خبر 396053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.