دستور ویژه وزیر رفاه برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستور فوری به روسای سازمان های تامین‌اجتماعی و بهزیستی کشور بر امداد رسانی به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی تاکید و نماینده ویژه خود را برای پیگیری و ارائه گزارش مستمر وضعیت آسیب دیدگان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"دستور ویژه شریعتمداری برای رسیدگی به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان شرقی / انتخاب نماینده ویژه وزیر برای پیگیری و تامین نیازهای ویژه آسیب‌دیدگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستور فوری به روسای سازمان های تامین‌اجتماعی و  بهزیستی کشور بر امداد رسانی به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی تاکید و نماینده ویژه خود را برای پیگیری و ارائه گزارش مستمر وضعیت آسیب دیدگان انتخاب کرد.

متن کامل دستور وزیر تعاون کار و رفاه‌اجتماعی  بدین شرح است:

جناب آقای دکتررومیانی 

جناب آقای دکتر قبادی دانا 

جناب آقای دکتر سالاری 

با سلام 

پیرو پیام فوری ساعت دو نیمه شب دیشب برای بسیج امکانات در رسیدگی به مصدومان و حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی اقدامات و رسیدگیهای خود را  که متناسب با اعلام ستاد بحران کشور و استان تنظیم و اجراء خواهید کرد ، روزانه به اینجانب منعکس فرمایید.  با توجه به شناخت جناب آقای دکتر رومیانی از منطقه و مسئولیت ایشان در اداره امور استانها ایشان بعنوان نماینده ویژه وزیر موضوعات را پیگیری و نیازهای ویژه قابل تامین را منعکس خواهند کرد.  همه سازمانهای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بطور ویژه به پیامهای ایشان توجه و درباره آنها اقدام فوری کنند."

کد خبر 396051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.