احداث فاز ۲ میدان میوه و تره‌بار شهرکرد

رئیس سازمان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: عملیات اجرایی فاز دو میدان میوه و تره بار مرکز چهارمحال و بختیاری در قالب طرح توسعه این میدان اجرایی شد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: براساس این طرح ۲۸ غرفه جدید به وسعت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در میدان میوه و تره بار شهرکرد احداث و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح هفت هزار مترمکعب خاک‌برداری، یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع قالب‌بندی، ۵۰ هزار کیلوگرم آهن‌بندی و ۳۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی خواهد شد.

رئیس سازمان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: در روند اجرای این طرح سوله فلزی نخستین تالار فاز دو میدان میوه و تره بار شهرکرد به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۱۶۰ هزار کیلوگرم وزن نصب می‌شود.

هاشمی یادآور شد: طرح توسعه میدان میوه و تره بار شهرکرد در راستای بهبود تهیه و توزیع میوه و تره بار و ایجاد بستر رقابتی با هدف ارتقای کمی و کیفی قیمت محصولات کشاورزی در مرکز چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ غرفه به وسعت یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار آماده شده است، خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از سایر غرفه‌ها در طرح توسعه میدان میوه و تره بار مرکزی شهرکرد تا ابتدای سال آینده انجام می‌شود.

کد خبر 396050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.